Gå til innhold

Elskere med forskjellig behov for å møtes…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lufter noen tanker her og blir glad for innspill.

Har i litt over et år vært elsker med en flott ung mann som er tjue år yngre enn meg. Han er 27 og jeg 47. Begge er single og har stor glede av treffene våre. Sist vi møttes kom vi begge tre ganger på to timer.

Vi snappes noen ganger hver uke og der er han kanskje mest pågående. Vi deler bilder og jeg vet han koser seg med dette. Jeg også forøvrig. Likevel skulle jeg gjerne sett vi fikk møttes oftere. Der tar jeg mest initiativ, og av og til avlyser han på kort varsel. Det er dette jeg søker svar på her, hvorfor er jeg mest på ang treff, og han mest på sexting og sex på snap? Er det ikke best å møtes fysisk når man har mulighet?

K

Anonymkode: 9fa10...43d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

hvorfor er jeg mest på ang treff, og han mest på sexting og sex på snap? Er det ikke best å møtes fysisk når man har mulighet?

K

Tja. Kan kjenne meg litt igjen i mønsteret.

Jeg liker å ha en tilgjengelig, men gidder ikke å faktisk møtes særlig ofte. Selvom sexen er knallbra. Møtes vi ofte, så går jeg litt lei.

Det er vel så mye tanken på at «FF» har lyst på meg som tiltaler meg. Å møtes for å faktisk ha sex blir noen ganger mindre viktig og ofte prioriteres andre ting høyere.

Anonymkode: 56092...fad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel andre ting å prioritere tiden sin til?

Anonymkode: ef5fe...ac6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ikke elskere. Dere har sex når det passer han. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er bare ikke så gira på deg. 

Anonymkode: d9160...920

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har vel andre ting å prioritere tiden sin til?

Anonymkode: ef5fe...ac6

Ja + at de unge er mer opptatt av snap og "dipp og dapp", enn det vi er.  Mer opptatt av digtale "dippedupper".

svartkatt skrev (Akkurat nå):

Nettopp !   Yngre menn vil bare ha oss eldre som "reserve-tømmestasjon" når de ikke har andre muligheter.                                Been there, done that.  

Anonymkode: df3e3...0d1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du er en backup av en backup. Han er 27 du er snart 50. Han knuller deg når det er mangel på noe annet. Det er plenty av damer over deg på lista hans han heller velger å bruke tid på face2face.

Anonymkode: d5ed5...670

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har et liv, noe det ikke høres ut som du har.

Du sitter og venter på å være hans tømmestasjon. Når det passer for han.

Anonymkode: d3b1a...9b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke den eneste han driver med, han sier nok ja til alt og alle og da hender det vel at det blir kluss i kalenderen og dobbeltbooking. 

Anonymkode: b2203...558

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker deg for sex og egoboost., og du er ikke noen prioritet. Hvis du ikke er fornøyd med å møtes sjeldent så hadde jeg funnet en annen.

Anonymkode: d6541...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (4 timer siden):

Nei, hun er med når det skjer.

Anonymkode: 0f1af...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er du nok en backup. Noe som han kan ligge med når han ikke har noe bedre å finne på eller noen bedre å ligge med. Kanskje litt kjipt, men samtidig er jo alt dere har bare sex, så da er der jo heller ikke så farlig. Kanskje du også skal finne deg en annen å ha sex med, siden du ønsker det oftere? 

Snap er enkelt, det er en enkel måte for han å holde deg varm på mellom treffene deres.

Anonymkode: 8b900...5fe

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi du er en backup av en backup. Han er 27 du er snart 50. Han knuller deg når det er mangel på noe annet. Det er plenty av damer over deg på lista hans han heller velger å bruke tid på face2face.

Anonymkode: d5ed5...670

Jeg hadde vært redd for sykdommer. Da er det bedre å ha en som han jeg har, for han har ikke tid til flere enn meg😂 For vi møtes daglig!

Anonymkode: fc396...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde nok ikke kalt dere for elskere. Mer fuckfriends da det ikke er helt balansert gjensidigopplegg. Kan også tenkes at han har mer innhold i hverdagen sin som han heller vil bruke tiden sin på.

Vil også si det er nok naivt å tro at han bare har sex med deg.

Til spørsmålet ditt, snap er kjapp bekreftelse med minimal effort. Han får bekreftet at han har deg i sin hule hånd, på et blunk. Dermed trenger han ikke legge allverdens energi i det fordi du stiller opp når han knipser uansett.

Vil du ha mer fra han må du holde tilbake og ikke være så kjapt tilgjengelig. 

Har du begynt å få følelser for han og dagdrømmer om mer enn bare sex?

Anonymkode: 73451...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har i litt over et år vært elsker med en flott ung mann som er tjue år yngre enn meg. Han er 27 og jeg 47. Begge er single og har stor glede av treffene våre. Sist vi møttes kom vi begge tre ganger på to timer.

Vi snappes noen ganger hver uke og der er han kanskje mest pågående. Vi deler bilder og jeg vet han koser seg med dette. Jeg også forøvrig. Likevel skulle jeg gjerne sett vi fikk møttes oftere. Der tar jeg mest initiativ, og av og til avlyser han på kort varsel. Det er dette jeg søker svar på her, hvorfor er jeg mest på ang treff, og han mest på sexting og sex på snap? Er det ikke best å møtes fysisk når man har mulighet?

K

Han er nok kåt på deg men det kan være mange grunner til at han avlyser. Er det her hemmelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han er ung og får sex andre steder også.

Anonymkode: ac946...42d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 8/18/2024 at 4:48 PM, AnonymBruker said:

K

Wow, det er nesten unisont her at han har noen andre. :o

Jeg er ikke så sikker. Jeg tror heller at det har med forpliktelser, tilgjengelighet og forventninger å gjøre. Hadde du vært kjæreste hadde han følt seg forpliktet til å se deg flere ganger i uka. Elskerinner trenger man ikke se like hyppig. Og selv om sexen er bra så mangler den følelsesmessige biten som gjør at han bare *må* se deg ofte. Så da ender vi med å lure på hvor ofte *må* en ung mann ha sex? At du er 100% tilgjengelig kan fort slå motsatt vei og føre til at han for eksempel heller ser fotball med en noen kompiser enn å ligge med deg. Ligge med deg kan han gjøre dagen etterpå, fotballkampen er ikke like bra i opptak for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...