AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Del Skrevet 18. august 2024 Er det noen her som har flydd med Norwegian til burgas Bulgaria i sommerferien? Jeg ønsket å se litt på priser for neste års ferie, men via Norwegian så kunne man ikke finne noen reiser fra i hvert fall april og utover så da prøvde jeg å se på prisene nå, men da så jeg at de kun flyr til og fra to ganger i uka og heller ikke hver uke så jeg lurer på noen om dette også gjelder i juni/juli? Anonymkode: 0cb86...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #2 Del Skrevet 20. august 2024 Per nå har Norwegian sluppet billetter frem til 1. juni 2025. I fjor slapp de billettene for sommeren 2024 i midten av september, det blir nok noe av det samme i år, så du må smøre deg med tålmodighet noen uker til før hele sommerprogrammet blir lansert. Anonymkode: ccaa0...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #3 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 13.30): Per nå har Norwegian sluppet billetter frem til 1. juni 2025. I fjor slapp de billettene for sommeren 2024 i midten av september, det blir nok noe av det samme i år, så du må smøre deg med tålmodighet noen uker til før hele sommerprogrammet blir lansert. Anonymkode: ccaa0...f18 Jeg er langt fra utålmodig, men spørsmålet mitt var om de kun har to avganger i uka også midt i sommerferien da jeg ser at nå kun har det. Anonymkode: 0cb86...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #4 Del Skrevet 22. august 2024 Til Varna har de kun 2 ganger i uken noen ganger 3. Pleier ikke å være et problem når man er på ferie i en uke eller 2 og ikke kun ønsker weekendtur. Anonymkode: e5a16...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå