Gå til innhold

Fra Oslo til Sandefjord tidlig om morgenen

Anbefalte innlegg

Gjest pendleren
Skrevet

Er det mulig at det ikke går an å komme seg fra oslo til sandefjord før 8.30 om morgenen? Toget er i Sandefjord 8.30 altså..Og jeg som har fått tilbud om jobb der nede og må være der kl 8.00! Jeg var sikker på at det var mulig å komme seg ned tidligere...Noen som vet om noen nett/linkbusser eller andre måter å komme seg ned på?

Om det ikke er mulig å komme seg ned så tidlig - er det noen andre nettsider som annonserer utleiehybler enn finn.no? Jeg tok en rask kikk, men fant ikke noe særlig var var aktuelt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det går jo an å kjøre, men det blir kankje litt dyrt i lengden. Jeg pendlet et år mellom Asker og Tønsberg, og det gikk egentlig fint det. Brukte 50 min hver vei (gamle veien). Ellers så kan kanskje jobben være behjelpelig med å finne en hybel til deg? Prøvd hybel.no?

Endret av Hu i Svingen
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Det nærmeste jeg kommer ved å søke er en mulighet for å ta flybussen fra Oslo kl 0600 som er på Torp kl 0745. Ellers ser det dårlig ut.

Skrevet

Kanskje et litt dumt spm., men med flybussen eller flytoget kan jeg vel ikke gå av i Sandefjord? (det er kanskje etter Torp til og med?)

Skrevet

Sandefjord er etter Torp ja. Mulig det går å ta timeekspressen til Tønsberg og gå over på Telemarkekspressen fra Tønsberg til Sandefjord.

Det er utrolig dårlig at det ikke går tidligere tog på Vestfoldbanen den veien. Det er ikke så lenge siden det stod noe om det i avisen og at det ble jobbet med å få til en tidligere avgang fra Oslo. Du kan jo høre med nsb om det er noe de har klart i nær fremtid.

Tror kanskje det beste er å finne en hybel så lenge. Dyrt å pendle med bomring i Sande med 30,- hver vei.

Se på zett.no for hybel. Der blir annonnser som blir satt inn i avisen lagt ut.

http://www.sandefjords-blad.no/ og så på eiendom så er du rett i Vestfold.

Du kan også se på www.torp.no for litt info om hvilke busser som kjører dit og hvilke som kjører torp-sandefjord. Kanskje ta flybussen og bytte på torp er en ide også :)

Skrevet

Vet det har kommet ny buss som går mellom Oslo og Sandefjord. Kom veldig nylig. Kanskje du burde ringe 177 og høre?

Skrevet
Vet det har kommet ny buss som går mellom Oslo og Sandefjord. Kom veldig nylig. Kanskje du burde ringe 177 og høre?

Første av bussene til Timeekspressen går fra Oslo klokka åtte, så vidt jeg kan se... Synd!

Skrevet

Forhandlet fram en avtale med arbeidsgiver om at du kan starte senere kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...