AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Skrevet 18. august 2024 Jeg har begynt å logge matinntak, spiser mye grønnsaker og noe frukt, velger alltid grove alternativ om jeg spiser brød. Drikker kulturmelk og økt opp med fiskemiddager. Kuttet ned på kjøtt. Har begynt å få vektreduksjon, men har også fått problem med forstoppelse selv om jeg spiser mer grønnsaker og beveger meg mer. Derfor lurer jeg på om Oxytarm-kur har noe for seg, om det vil hjelpe som en "tarmskylling light". Jeg ser at det anbefales at en tar Oxytarm og 30 days sammen, men jeg har ikke veldig tro på 30 days. Har noen av dere prøvd? Anonymkode: 9de0d...7e1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #2 Skrevet 18. august 2024 Hadde heller kjøpt movicol på apoteket som faktisk fungerer for forstoppelse. Hvis jeg likevel skulle gått for helsekostprodukt i stedet, ville jeg nok heller gått for et produkt med diettfiber, men dette kan man like gjerne få i seg ved å spise 10 svisker på en dag Viktig at man drikker nok vann når man også spiser mer fiberrik mat. Anonymkode: f2715...3d5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Skrevet 18. august 2024 Å kutte ned på kjøtt og spise mer grønt, er ofte en oppskrift på forstoppelse. Blir det for mye fiber, så kan tarmen krangle. Jeg ville kuttet ut kulturmelk i en periode, og se om det fungerer. Og evnt andre melkeprodukter. Jeg blir fullstendig forstoppet av alt av korn. Spis kjøtt, så lenge det er uten tilsetninger. Anonymkode: ded77...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå