Sikker6 Skrevet 18. august #1 Del Skrevet 18. august Er det no galt å ha en fantasi om at jeg ønsker at en jente skal se på meg mens jeg onanerer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Del Skrevet 18. august Nei Anonymkode: 2bcab...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 18. august #3 Del Skrevet 18. august (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nei Anonymkode: 2bcab...c66 Tror du TS er pedofil? Endret 18. august av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 18. august #4 Del Skrevet 18. august Sikker6 skrev (23 minutter siden): Er det no galt å ha en fantasi om at jeg ønsker at en jente skal se på meg mens jeg onanerer? Det er greit så lenge du ikke bruker ord som "Jente".. husk at du er på KG nå😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Del Skrevet 18. august Bamseklemmer skrev (6 minutter siden): Tror du TS er pedofil? Nei det tror jeg ikke. Hvorfor drar du en slik konklusjon? Sier mer om deg enn hva TS spør om... Anonymkode: 2bcab...c66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 18. august #6 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det tror jeg ikke. Hvorfor drar du en slik konklusjon? Sier mer om deg enn hva TS spør om... Anonymkode: 2bcab...c66 Hvis du ikke tror det, hva sier du nei til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #7 Del Skrevet 18. august Bamseklemmer skrev (5 minutter siden): Hvis du ikke tror det, hva sier du nei til? Sier nei - det ikke er noe galt med den fantasien vel.. Anonymkode: 2bcab...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sikker6 Skrevet 18. august Forfatter #8 Del Skrevet 18. august Er det noen steder på nett som jeg kan finne en dame som vil se meg onanere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå