Gå til innhold

Glattbarbert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg foretrekker ubarbert 

Anonymkode: 3152f...c40

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 8/18/2024 at 2:48 PM, AnonymBruker said:

Menn; Må kvinnen være glattbarbert der nede for at du skal få lyst til å slikke henne? 

Anonymkode: 0f9e7...951

Absolutt ikke! 

Kone har noen ganger full bust, noen ganger trimmet, noen ganger glsttbarbert.  Jeg slikker henne med samme iver og glede hver eneste gang. Og nyter det fsktisk kanskje enda bedre når det er litt hår der 🤭

Anonymkode: 6ef08...f00

• Liker 1
Skrevet

Det viktigste for meg er rensligheten. Ønsker ikke at det skal lukte for sterkt. Jeg liker at kvinner er glattbarberte,men det er ingen must for meg for å slikke henne. Men litt "frisert" der nede foretrekker jeg nok fremfor helt Amazonas busk..

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, 100%. Helt uaktuelt å jobbe med busk. Litt pigg går bra, men når det krøller seg, så er grensen nådd. 

Anonymkode: 635f2...0c2

• Liker 1
Skrevet

Liket selvstendige kvinner. De har som regel hatt litt hår

• Hjerte 2
Skrevet
Fant80 skrev (17 timer siden):

Det viktigste for meg er rensligheten. Ønsker ikke at det skal lukte for sterkt. Jeg liker at kvinner er glattbarberte,men det er ingen must for meg for å slikke henne. Men litt "frisert" der nede foretrekker jeg nok fremfor helt Amazonas busk..

Det kommer litt an på lukt, men du og du så mye opphisselse det er i mye lukt av kjønn. Jeg syns det er aller best med hår, for da samles de gode duftene bedre, og gjerne etter en treningsøkt. 

Anonymkode: 0a21d...dfa

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 14.48):

Menn; Må kvinnen være glattbarbert der nede for at du skal få lyst til å slikke henne? 

Glatt

Anonymkode: 38e85...db4

• Liker 2
Skrevet

Ja. Masse hår er ekkelt, uhygenisk og samler opp mye rart som man ikke vil ha i munnen.

Anonymkode: 46008...274

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker glattbarbert når jeg skal slikke. 

Anonymkode: 28633...c4c

• Liker 2
Skrevet

Liker med hår, nyvasket og mykt. Må iallefall være hår på venusberget. Det er da jeg tenker på det som kvinne og ikke jente.

Anonymkode: a34d3...6c6

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er litt sexy, men det spiller ingen rolle for slikking. Det er ikke hår der man slikker uansett.

Anonymkode: c776c...616

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja. Masse hår er ekkelt, uhygenisk og samler opp mye rart som man ikke vil ha i munnen.

Det er faktisk mer uhygienisk å fjerne alt hår

Anonymkode: 17e4b...666

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har slikket ei med hår,  helt uten å få hår i munnen. Synes de krøllene som kommer på utvokst kjønnshår,  er skikkelig sexy. Og litt viltert,  ikke så kontrollert 💕

Anonymkode: d85d7...bb0

• Hjerte 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 14.48):

Ja der er et must.

Skrevet
On 8/24/2024 at 8:04 AM, AnonymBruker said:

Du viste kanskje ikke at å være glattbarbert, er noe av det mest uhygeniske en kvinne kan gjøre med musa si du?? 

Tips: ta å les deg litt opp rundt temaet. 

Anonymkode: 6ef08...f00

• Liker 1
Skrevet

Ja helst. Kan godt ha en lite dott :)

Anonymkode: 65030...aa0

• Liker 1
Skrevet

Kona her er alltid glatt Barbert 😉👍👌 synes de er helt Greit 🤪😜

Anonymkode: 5a8e2...bea

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg foretrekker en naturlig kvinne, også når det kommer til behåring. 

Anonymkode: 2773a...03c

• Liker 1
Skrevet

Det er absolutt å foretrekke. Noen dagers skjegg går bra, men får det gro fritt, er det direkte motbydelig. 

Skrevet

Jeg er ikke vondt å be, men foretrekker at det ikke er et eneste hårstrå der nede.

Anonymkode: cdd50...2fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...