AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Del Skrevet 18. august Skal menn være glattbarbert, frisert, eller la det gro vill urskog der nede? Eller spiller det ingen rolle? Hva synes dere damer, og hva liker dere menn selv? Selv har jeg ekstremt tynn hårvekst der, så det ser bare latterlig ut 😒. Samtidig liker jeg ikke å barbere meg der, så jeg bare klipper det veldig kort med maskin. Anonymkode: 59567...d12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Del Skrevet 18. august Som alt annet i verden, smaken er svært inviduell. Det vil si, man finner ingen fasit. Glattbarbert er usexy i mine øyne. Uavhengig av kjønn. Hår er fint, men trenger ikke 80 talls busk. Anonymkode: db599...645 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Del Skrevet 18. august Helst ikke glattbarbert eller fullbush. Alt mellom er flott😊 k37 Anonymkode: 2c934...a04 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 18. august #4 Del Skrevet 18. august Vil heller ha urskog enn glatt. Det er så kleint. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Del Skrevet 18. august svartkatt skrev (4 minutter siden): Vil heller ha urskog enn glatt. Det er så kleint. Enig! Har overhodet ikke noe i mot hårvekst på menn. Eller damer for den saks skyld. Bryr meg ikke. Anonymkode: 25f20...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 18. august #6 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Skal menn være glattbarbert, frisert, eller la det gro vill urskog der nede? Eller spiller det ingen rolle? Hva synes dere damer, og hva liker dere menn selv? Selv har jeg ekstremt tynn hårvekst der, så det ser bare latterlig ut 😒. Samtidig liker jeg ikke å barbere meg der, så jeg bare klipper det veldig kort med maskin. Anonymkode: 59567...d12 Vi skal ha det slik vi vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #7 Del Skrevet 18. august Det viktigste for meg er at partner er komfortabel med sitt valg. Anonymkode: b3462...d43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #8 Del Skrevet 18. august Jeg liker det ikke. Er glatt selv, men menn skal ha hår. På brystet også! Anonymkode: be89c...c3c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 18. august #9 Del Skrevet 18. august Det kan godt klippes litt innimellom. Men helt glatt er bare kleint. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #10 Del Skrevet 18. august Helst glatt barbert K41 Anonymkode: 6356a...3d2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #11 Del Skrevet 18. august Jeg liker au natural. Nå er folk ulikt behåret. Men har sett noen menn, flott skjegg, fantastisk hår på brystet, fin stripe ned fra navlen; og så ser resten ut som ei ribba høne, og penisen ser ut som om den er ekstremt naken og malplassert, og hører ikke hjemme der. Skikkelig stor turn off. Generelt alltid en trunoff uavhengig av hvor behårt mannen er ellers, men kanskje ekstra turnoff når det er som beskrevet over. Stor skuffelse. Anonymkode: 43810...0c8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #12 Del Skrevet 18. august Alt utenom urskog, det er nasty. Veltrimmet er fint men det er deiligst og oppleves best med naken hud mot naken hud. Anonymkode: 25bc2...69f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 18. august #13 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Helst ikke glattbarbert eller fullbush. Alt mellom er flott😊 k37 Anonymkode: 2c934...a04 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 18. august #14 Del Skrevet 18. august ingen hår. Bortsett fra de på hodet og øyebryner. Kansje litt på beina hvis ikke for mørkt. Resten er kvalmt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 18. august #15 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg liker det ikke. Er glatt selv, men menn skal ha hår. På brystet også! Anonymkode: be89c...c3c Kan du sende meg linken på Temu slik at jeg får kjøpt meg litt hår til å ha på brystet? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #16 Del Skrevet 18. august NatNat skrev (3 minutter siden): ingen hår. Bortsett fra de på hodet og øyebryner. Kansje litt på beina hvis ikke for mørkt. Resten er kvalmt Er du vant til menn som fjerner alt hår på hele kroppen? 🤔 Anonymkode: b3462...d43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 18. august #17 Del Skrevet 18. august Just now, AnonymBruker said: Er du vant til menn som fjerner alt hår på hele kroppen? 🤔 Anonymkode: b3462...d43 nei men ønsket det var slik. Mennesker har litt dårlig kvalitet hår her og der på kroppen. Tenker alltid på aper med hudsykdom... alopecia.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 18. august #18 Del Skrevet 18. august Jeg tar deg som du er, og hvis jeg ikke tenner på deg? kast meg i elva, for da er jeg uansett ubrukbar😅🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. august #19 Del Skrevet 18. august https://youtu.be/PqLuCbjdtcU?si=ikTx1NAwVfFAsTVF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 18. august #20 Del Skrevet 18. august Glattbarbert på penis og pung. Jeg liker ikke hår i "maten" 😄 Ellers liker jeg mye kroppshår på menn. De er noe veldig sexy og maskulint med det 🥰 Jo mer, jo bedre 🥰 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå