Happyflopp Skrevet 18. august 2024 #1 Del Skrevet 18. august 2024 Hjelp .... Min gamle iPhone sier jeg har tastet feil kode , og det eneste den sier nå er kontakt support Er ikke Passcode min kode ? Det er vel slik at det er 1 kode til simkortet og 1 egen til telefonen , så siden simkortet er borte så antar jeg det er "telefonkoden" den ber om .... ? Er dette en kode man lager selv eller noe som allerede iPhone opprettet da jeg tok den i bruk ? Hjeeeelp 😭😭 Får ikke låst den opp , what to do ??? Er alt mistet ?? Forstår ikke hva de sier på support , man kan ta backup men jeg forstår ikke. Noen som kan forklare ? Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #2 Del Skrevet 18. august 2024 Happyflopp skrev (47 minutter siden): Hjelp .... Min gamle iPhone sier jeg har tastet feil kode , og det eneste den sier nå er kontakt support Er ikke Passcode min kode ? Det er vel slik at det er 1 kode til simkortet og 1 egen til telefonen , så siden simkortet er borte så antar jeg det er "telefonkoden" den ber om .... ? Er dette en kode man lager selv eller noe som allerede iPhone opprettet da jeg tok den i bruk ? Hjeeeelp 😭😭 Får ikke låst den opp , what to do ??? Er alt mistet ?? Forstår ikke hva de sier på support , man kan ta backup men jeg forstår ikke. Noen som kan forklare ? Tusen takk Du har ikke mulighet til å dele et bilde? Eller i det minste skrive nøyaktig hva som står på skjermen? Anonymkode: c554f...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 18. august 2024 #3 Del Skrevet 18. august 2024 Mulig dette kan hjelpe? https://support.apple.com/en-am/118430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 18. august 2024 #4 Del Skrevet 18. august 2024 Ingen her er synske. Du må være tydeligere i å beskrive hvilke feil du har. Det er to koder som kan være aktivert ved oppstart av en iPhone (eller hvilken som helst telefon). Det ene er PIN-koden til SIM-kortet dersom PIN er aktivert og SIM-kortet står i. Det andre er låse koden til telefonen. Dersom du har tatt SIM-kortet ut av telefonen er det kun låse koden den ber om. Og denne har du valgt selv og er den du har brukt tidligere når biometrisk opplysing ikke har virket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 18. august 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har ikke mulighet til å dele et bilde? Eller i det minste skrive nøyaktig hva som står på skjermen? Anonymkode: c554f...aab Jeg skal legge inn bilde etterpå , d var lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 18. august 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 18. august 2024 imagineme skrev (1 time siden): Mulig dette kan hjelpe? https://support.apple.com/en-am/118430 Ja det er den linken som kommer opp , som eneste alternativ , og s tar det maaaaaaaange timer mellom hver gang man kan forsøke ny kode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå