AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg trenger ny tv, og har begynt å lete på nett. Når jeg sjekker spesifikasjonene på flere "kandidater" ser jeg at dybden på skjermen bare er 2.6 cm. Min gamle tv er 48" og 6 cm tykk, og den klarer jeg fint å håndtere alene. Den nye blir sannsynligvis 50", så ikke veldig mye større, men blir ikke en tv som er så tynn mer ustabil og "skummel" å flytte på, spesielt når man bare er én? Noen med tynn tv som kan gi litt innsikt? 😅 Anonymkode: b5356...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 18. august 2024 #2 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg trenger ny tv, og har begynt å lete på nett. Når jeg sjekker spesifikasjonene på flere "kandidater" ser jeg at dybden på skjermen bare er 2.6 cm. Min gamle tv er 48" og 6 cm tykk, og den klarer jeg fint å håndtere alene. Den nye blir sannsynligvis 50", så ikke veldig mye større, men blir ikke en tv som er så tynn mer ustabil og "skummel" å flytte på, spesielt når man bare er én? Noen med tynn tv som kan gi litt innsikt? 😅 Anonymkode: b5356...652 50" greier du fint å løfte selv. Kommer litt an på hvor lang du er i armene, men selv har jeg løftet 65" alene. De veier knapt noe 🙂 Bare vær litt obs på å ta et godt grep slik at kanten på tv ikke løsner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Del Skrevet 18. august 2024 imagineme skrev (2 minutter siden): 50" greier du fint å løfte selv. Kommer litt an på hvor lang du er i armene, men selv har jeg løftet 65" alene. De veier knapt noe 🙂 Bare vær litt obs på å ta et godt grep slik at kanten på tv ikke løsner. Ja, det er altså kombinasjonen av tykkelse og stabilitet jeg er bekymret for, at en så tynn tv tåler å løftes med bare to hender. Jeg har løftet tv på 55 tommer uten problemer (større enn det vil nok armlengden sette en stopper for), men da har det også vært en noe tykkere tv. Anonymkode: b5356...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 18. august 2024 #4 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er altså kombinasjonen av tykkelse og stabilitet jeg er bekymret for, at en så tynn tv tåler å løftes med bare to hender. Jeg har løftet tv på 55 tommer uten problemer (større enn det vil nok armlengden sette en stopper for), men da har det også vært en noe tykkere tv. Anonymkode: b5356...652 Funker nok strålende, bare vær forsiktig 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 20. august 2024 #5 Del Skrevet 20. august 2024 Nesten 3cm er da ikke spesielt tynt idag. Samsung S95C er under 1cm tykk. Den er litt skummel å løfte, for skjermen bøyer seg om man ikke er ekstremt forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå