Gå til innhold

Er det mye sex mellom dere som bor i kollektiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri bodd i kollektiv, men undrer på dette. Dere bor jo så tett på hverandre, ofte i en hormonell heftig alder 

Anonymkode: 284f7...6e8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Har aldri skjedd. Bodd i kollektiv i 4 år.

Anonymkode: 22120...894

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Nei, hvorfor skulle det være det? 

Anonymkode: 25bbd...5da

• Liker 5
Skrevet

Jeg har bodd i to kollektiv, aldri hatt sex med noen av de andre i kollektivene. Mye sex generelt i kollektiv ja, men ikke mellom de som bor der. 

Anonymkode: fff4b...1fd

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Eh, nei.

Få deg et liv.

Anonymkode: c5b2a...7b0

• Nyttig 7
Skrevet

Mest sex med folk som ikke bor i kollektivet. Har bare hatt sex med under halvparten av jentene jeg har bodd i kollektiv med. 

Anonymkode: 3018a...96c

Skrevet

Delte leilighet med ei kåtsara et skoleår.. hun lagde godlyder for å gjøre meg sinnsykt kåt.. så hun ble sinnsykt kåt, fordi hun hørte jeg lagde godlyder av å være så sinnsykt kåt på henne. Godlydene mellom veggene ble som en usynlig kommunikasjon mellom oss.. Husker jeg ble så utrolig kåt, av å sitte på skolebenken å tenke på dette.. og når vi kom hjem, pila vi på hvert vårt soverom💞

Skrevet

Jeg bodde 8 år i tre forskjellige kollektiv, og det var gode kollektiv der vi ble gode venner og det var lite konflikter. 

Ingen av oss lå sammen, vi tro at det å bo sammen gjør det mindre sannsynlig å ligge sammen med mindre det er full klaff på kjæreste/sex kjemien. 

Anonymkode: d76fe...7de

• Nyttig 1
Skrevet

Her var det mye skuffende lesning :( 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bodde i kollektiv i 5 år. Kun én gang hørte jeg noen ha sex.

Anonymkode: b6fe4...c81

Skrevet

Nei, blir mer som at man bor med brødre og søstre. Kunne aldri tenke meg å ligge med noen av dem. Alle man har sex med kommer fra andre boenheter. 

Anonymkode: 068de...fa0

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, hvorfor skulle det være det? 

Anonymkode: 25bbd...5da

Hvorfor spør du?

Anonymkode: e2c21...dcb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har aldri bodd i kollektiv, men undrer på dette. Dere bor jo så tett på hverandre, ofte i en hormonell heftig alder 

Hvordan kan du i det hele tatt tenke det?

Du høres ut som en person det ville vært farlig å bo i kollektiv med. Og en ekstremt unorsk holdning til det annet kjønn. 

Anonymkode: a9c5c...311

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei

Anonymkode: 2aeeb...e74

• Nyttig 1
Skrevet

Har bodd i flere kollektiv i 20-årene, både her til lands og i utlandet. Ble litt sex her og der med noen av de jeg bodde med. 

Anonymkode: 0dc39...54a

• Liker 1
Skrevet

Haha, tydelig at du ALDRI har bodd i kollektiv, ja! For noen tåpelige tanker..

Anonymkode: f5e58...46c

• Nyttig 1
Skrevet

Bodde fire år i kollektiv, ingenting mellom noen som bodde sammen. Man bor tett i kollektiv, ofte i litt slitte bygg med gliper under badedøren feks. Og irriterer seg over andres uvaner, rot etc 😅 jeg tror ikke det er vanlig i det hele tatt. 

Anonymkode: c8513...755

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjære vene...

Nei, det har jeg aldri hørt om er utbredt. Kan faktisk ikke komme på noen som har nevnt det.

Anonymkode: 25a2d...fad

Skrevet

Nei, de du bor i kollektiv med blir fort et irritasjon moment. Så sex er utelukkende. I tillegg va det son regel av samme kjønn.

Anonymkode: 3267b...df7

Skrevet

Jeg bodde i to kollektiv og i begge kollektivene hadde noen sex med hverandre. I begge kollektivene vil jeg også si at de to kvinnene som hadde sex med gutter i kollektivet hadde høyt bekreftelsesbehov og virket ensomme. Tror ikke de hadde hatt sex med noen i kollektivet om de hadde bedre selvtillit. Han ene gutten var grovt kynisk og spilte på jentas dårlige selvtillit. Han andre gutten virket som en hyggelig kar som aldri forsøkte å utnytte jenta, men hvor han var full og kåt og lot seg forføre. 

Anonymkode: 250f8...a7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...