Gå til innhold

Sexy undertøy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til menn: Synes du det er pirrende at partner kler seg i sexy undertøy? Hva slags undertøy synes du eventuelt er sexy på partner? Hva liker du selv å kle deg i?

Til damer: Liker du å kle deg i sexy undertøy for å pirre partner, eller er du ikke komfortabel med det? Hva liker du eventuelt å kle deg i? Og hva liker du at partner kler seg i?

Personlig foretrekker jeg bare enkelt vanlig undertøy, synes sexy undertøy blir litt "teatralskt", og jeg vil bare få undertøyet av fortest mulig uansett 😉

Anonymkode: ab3c5...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne. Jeg synes det er pirrende. Kjæresten bryr seg ikke for han vil ha det uansett. 

Anonymkode: 14a60...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter jo til stadig om å bli overrasket av henne i ny og ne da. Undertøyet støver i skuffen 

Anonymkode: 86093...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Til menn: Synes du det er pirrende at partner kler seg i sexy undertøy? Hva slags undertøy synes du eventuelt er sexy på partner? Hva liker du selv å kle deg i?

Til damer: Liker du å kle deg i sexy undertøy for å pirre partner, eller er du ikke komfortabel med det? Hva liker du eventuelt å kle deg i? Og hva liker du at partner kler seg i?

Personlig foretrekker jeg bare enkelt vanlig undertøy, synes sexy undertøy blir litt "teatralskt", og jeg vil bare få undertøyet av fortest mulig uansett 😉

Er på linje med deg. Syntes det blir «teatralsk». Jeg fikser ikke rollespill etc. syntes bare det er kleint.

Anonymkode: c2344...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sexy undertøy, føler meg sexy 🤩. Syns det er pirrende i seg selv. Så det er et stort pluss om han liker og tenner på det. For meg er det et krydder 😉

Jeg liker å kle meg i blonder for det meste. Litt sånn sexy og uskyldig på samme tid....Ikke sånne babydoll kjoler, men en svart bodysuit med fransk åpning synes jeg er litt sånn småfrekk.

Liker ikke lakk og lær, og sånt. Det føler jeg er et for hardt uttrykk for min del. 

Har ikke så mye erfaring i forhold til sexy undertøy til menn. Foretrekker at han er naken bare 😂. En fin boxer gjør også susen, så jeg får følelsen av at det er noe jeg skal pakke opp 😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner veldig på dama i en liten stringtruse. Ikke noe mer.

Mann 33.

Anonymkode: 9d028...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg nok ekstra sexy i neglisje, som jeg har to av. Eksen min brydde seg ikke så mye om det, når jeg hadde det på meg. 

Sexy UNDERTØY (som i truse/BH), synes jeg er vanskelig å finne, når man er overvektig... 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (2 minutter siden):

Jeg føler meg nok ekstra sexy i neglisje, som jeg har to av. Eksen min brydde seg ikke så mye om det, når jeg hadde det på meg. 

Sexy UNDERTØY (som i truse/BH), synes jeg er vanskelig å finne, når man er overvektig... 

Overvektig er da et vidt begrep😊

Anonymkode: 4f501...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Overvektig er da et vidt begrep😊

Anonymkode: 4f501...d89

Dundre på over hundre 😄 Tror jeg nøyer meg med de to neglisje'ene jeg har allerede 😄

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt så bryr jeg meg ikke om hun bruker blondeundertøy og slikt. 

Men så er det de dagene samboer tar på seg latex catsuit med åpen rumpe og bryster samt lakksko, da er jeg solgt. 

image.thumb.png.9c1575c775b9c716e9eab7970f3c4799.png

Anonymkode: 45aa9...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Uten tvil så er det pirrende med sexy undertøy men også med lit dristige klær. Korte skjørt, kunne se lit av pupper, tights som er då trange at du nesten kan se sprekken i skrittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg synes en kvinne er mest sexy i normalt undertøy, som skjuler godene.. Så jeg får helt spinnvill kribling i midtpartiet, når jeg får ferten av en blondekant. Jeg stirrer ikke.. men tenningen kommer av at jeg scorer høyt på voyeur.. det usynlige jeg vet som er så hærlig, men ikke kan røres.. Inni hodet tenker jeg ofte.. "ok.. det tar jo bare 5 sekunder, så kysser jeg henne på trusa og kan lirker tunga forbi og inn i perleporten" 😆🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som dette hadde jeg falt for!

White Retro Sheer Panty

Anonymkode: 2890e...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest sexy jeg går med til vanlig er stringtruse, det er noe jeg bruker hele tiden bortsett fra den røde uken. Ellers så er det en sjelden gang i blant at jeg kan dra på meg hofteholder og lårstrømper. 

Anonymkode: 436ff...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg pyntet meg med lange nylonstrømper, noen ganger også hofteholder, og alltid til høyhælte pumps eller sandaler, når det ligger an til sex, helt siden jeg ble kjæreste med mannen min tidlig i tjueårene. Han er ti år eldre enn meg, og jeg husker han kjøpte sorte strømper og hofteholder til meg som en "helgegave" første gangen, og uttrykte at han ønsket jeg skulle bruke det sammen med høyhælte finsko.

Siden da har jeg blitt fortrolig med det, og etterhvert pirret det også meg, når jeg erfarte hvor kjempestor pris kjæresten min, og etter hvert ektemannen min, setter på "krydderet". Nå har det blitt regelen mer enn unntaket, når anledningen byr seg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (På 18.8.2024 den 18.25):

Dundre på over hundre 😄 Tror jeg nøyer meg med de to neglisje'ene jeg har allerede 😄

Dundre på over hundre..!! 😂😂😆..Ikke skriv ned deg selv nå..kvinner opp til 120 er bare deilige..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
TomSawyer skrev (13 minutter siden):

Dundre på over hundre..!! 😂😂😆..Ikke skriv ned deg selv nå..kvinner opp til 120 er bare deilige..

Er bare sannheten det 😂 Ikke noe poeng å gå rundt grøten 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno er mer sexy enn nylonstrømper under et skjørt......om det i tillegg er noen høyhælte sko så er jeg solgt. Gudskjelov så har jeg ei kone som liker det selv, det er sikkert med bakgrunn i at hun ser min reaksjon på dette.Nå har vi vært gift i 25 år og har nok mer sex enn gjennomsnittet i vår alder, vi klarer fortsatt å tenne hverandre veldig ofte.

Anonymkode: 5348e...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definisjon på sexy undertøy da.. Jeg har undertøy som absolutt er fint og jeg vil si sexy. Det er ikke bomullstruser eller hipstere, men det er samtidig behagelig undertøyet jeg har.

Mye blonder, farger i hele skalaen, BHer med «det lille ekstra», ikke så ofte ren string men brasiliansk preg. Får alltid positive kommentarer på undertøyet. Og matcher alltid på en eller annen måte. 

Anonymkode: f3bcd...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Definisjon på sexy undertøy da.. Jeg har undertøy som absolutt er fint og jeg vil si sexy. Det er ikke bomullstruser eller hipstere, men det er samtidig behagelig undertøyet jeg har.

Mye blonder, farger i hele skalaen, BHer med «det lille ekstra», ikke så ofte ren string men brasiliansk preg. Får alltid positive kommentarer på undertøyet. Og matcher alltid på en eller annen måte. 

Anonymkode: f3bcd...e67

Liker best det som er mesh=gjennomsiktig og i hvit farge!

Anonymkode: 2890e...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...