AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Skrevet 18. august 2024 Jeg gikk en tur med en venn for litt over en uke siden. Det var bratt terreng og våte sko. Når jeg kom hjem hadde jeg gått med våte sko i et par tre timer i bratt oppoverbakke,bratt nedover bakke, og en del på flaten. Jeg mistenker at turen hjem ( I bratt nedoverbakke) har lagt ekstra press på tærne. Hadde vel smerter i tre fire dager etterpå. Nå en uke etter, er ene lilletå neglen er helt mørkelilla, og storetær neglene er delvis lilla. Så hva kan ha skjedd? Ser mørbanket ut på tærne. Anonymkode: ade81...9ec
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #2 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg gikk en tur med en venn for litt over en uke siden. Det var bratt terreng og våte sko. Når jeg kom hjem hadde jeg gått med våte sko i et par tre timer i bratt oppoverbakke,bratt nedover bakke, og en del på flaten. Jeg mistenker at turen hjem ( I bratt nedoverbakke) har lagt ekstra press på tærne. Hadde vel smerter i tre fire dager etterpå. Nå en uke etter, er ene lilletå neglen er helt mørkelilla, og storetær neglene er delvis lilla. Så hva kan ha skjedd? Ser mørbanket ut på tærne. Anonymkode: ade81...9ec Død negl. De vil løsne og falle av, ny negl vokser ut. Null stress, men det tar gjerne 6-12 mnd før ny negl er helt utvokst. Anonymkode: d45bb...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå