Gå til innhold

Skims - shapewear

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd? Kan det anbefales? 
Er usikker på om jeg skal ha den med string, truse eller sykkelshorts nederst. 

String: jeg er 160 så er redd den skal gå for langt opp.

Truse: Er redd den skal gi klumpete rumpe

Sykkelshorts: Er redd denne skal klemme rumpa helt flat 

Anonymkode: 1b269...685

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er generelt ekstremt fornøyd med skims. Og jeg er ingen kardashian fan. De har gode BH’er (og store strl). Og shapewearet er behagelig og god kvalitet. Jeg har den toppen som har truse nederst, en high waisted truse og waisttrainer. Fornøyd med alt! Har ingen problemer med «klumper» men det kommer kanskje ann på kroppen?  

Anonymkode: 70cd5...e4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg er generelt ekstremt fornøyd med skims. Og jeg er ingen kardashian fan. De har gode BH’er (og store strl). Og shapewearet er behagelig og god kvalitet. Jeg har den toppen som har truse nederst, en high waisted truse og waisttrainer. Fornøyd med alt! Har ingen problemer med «klumper» men det kommer kanskje ann på kroppen?  

Hvordan er de i størrelse da? Jeg er 160 og er normalvektig. Sliter med oppblåst mage, så er det jeg vil ha kontroll på

Det shapewearplagger har kanskje ikke hold in hele veien på rumpa slik at den ikke presser. Tenkte at om trusa dekket halve rumpa så ville det bli klump i overgangen, hehe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 13.10):

Hvordan er de i størrelse da? Jeg er 160 og er normalvektig. Sliter med oppblåst mage, så er det jeg vil ha kontroll på

Det shapewearplagger har kanskje ikke hold in hele veien på rumpa slik at den ikke presser. Tenkte at om trusa dekket halve rumpa så ville det bli klump i overgangen, hehe. 

Strl-kartet på siden har funket for meg. Spørs hvilket plagg du tenker på men det er mye stretch i hold-in, den toppen jeg nevnte ser ut som den passer en 10-åring når den ikke er på, men så strekker den seg pent rundt kroppen. Jeg er ca 174cm og normalvektig, bruker M/L på det meste.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med skims shapewear draktene, har en med truse og en med sykkelshorts, følgte størrelseskartet. Beholder rumpa med sykkelshorts uten problem. Hvis jeg går med veldig stram kjole så kan man se trusekanten på drakten med truse. 

Jeg fikk også to string hold-in truser og de fungerte verken på meg på 177cm eller min venninne på 160cm. Den rullet ned med engang på oss begge. 

Anonymkode: 5c801...87d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...