Gå til innhold

Kleshengere eller trådkurver?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har et garderobeskap med trådkurver i dag. Dette er litt upraktisk fordi jeg sjelden bruker gensere som ligger nederst fordi jeg glemmer de, og de får også stygge merker fra trådkurvene. Jeg vurderer nå å bytte ut kurver med hengere. Men blir dette mer plasskrevende? Får man plass til færre klær med stang og hengere?

Anonymkode: b9488...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gjør egentlig dette med bukser som ikke henger også, jeans osv  og teskjorter, singletter, shorts, kjoler som ikke henger opp 😝 på den måten ser jeg alt og har god oversikt..

Anonymkode: fcd12...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi har et garderobeskap med trådkurver i dag. Dette er litt upraktisk fordi jeg sjelden bruker gensere som ligger nederst fordi jeg glemmer de, og de får også stygge merker fra trådkurvene. Jeg vurderer nå å bytte ut kurver med hengere. Men blir dette mer plasskrevende? Får man plass til færre klær med stang og hengere?

Anonymkode: b9488...2fd

Er skapet høyt nok kan du ha noen få trådkurver nederst og stang oppe? 
Enten sager du av stativet du har, eller så kjøper du de minste på Rusta med  stativ og to trådkurver. Tror de koster rundt 200 kroner. Vi har den løsningen i gangen og er veldig fornøyd. 

Anonymkode: d997f...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger opp mest mulig på kleshenger, fordi jeg tørker klærne på henger, men ikke gensere som strekker seg på hengeren. 

Og jeg valgte «mesh»- serien i trådkurvene, de har små hull ikke store ruter.

Anonymkode: 35611...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...