AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Del Skrevet 18. august 2024 Barnehagen syns det er helt i orden at man sender med hjemmelaget smoothie, og jeg vil gjerne prøve meg på det. Så nå har jeg bestilt sånne gjennrukbare smoothieposer (enklest å sende med tenker jeg). Hva har dere i en smoothie? Bruker dere vann som væske eller noe annet? Hvor lenge holder det seg i kjøleskap (tenker på om jeg kan lage opp til 2-3 dager)? Anonymkode: a0ab1...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #2 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg har blåbær, bringebær, jordbær, banan, havregryn og biola i. Anonymkode: 949e7...d33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Barnehagen syns det er helt i orden at man sender med hjemmelaget smoothie, og jeg vil gjerne prøve meg på det. Så nå har jeg bestilt sånne gjennrukbare smoothieposer (enklest å sende med tenker jeg). Hva har dere i en smoothie? Bruker dere vann som væske eller noe annet? Hvor lenge holder det seg i kjøleskap (tenker på om jeg kan lage opp til 2-3 dager)? Anonymkode: a0ab1...737 Bruker gresk yoghurt, frossen bær og grønnsaker og en liten skvett vann. Unngår frukt siden de allerede får frukt til et måltid i barnehagen og det inneholder mye mer sukker enn i bær og grønnsaker. Jordbær, blåbær, tyttebær (plukker selv og fryser ned). Spinat, grønnkål, avokado. Havregryn, peanøttsmør, eggeplomme. Anonymkode: 5754b...cd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #4 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg bruker det vi har av frukt, bær og grønnsaker. Har som regel avokado, gresk yoghurt og/eller banan oppi for at det skal bli mer mettende. Fyller opp flere smoothieposer og legger de i fryseren så jordet de lenger. Tiner raskt. Anonymkode: 317a7...190 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #5 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker det vi har av frukt, bær og grønnsaker. Har som regel avokado, gresk yoghurt og/eller banan oppi for at det skal bli mer mettende. Fyller opp flere smoothieposer og legger de i fryseren så jordet de lenger. Tiner raskt. Anonymkode: 317a7...190 Så holder de lenger skulle det stått.. Anonymkode: 317a7...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #6 Del Skrevet 18. august 2024 Takk for tipsene 🙌🏼 å fryse dem hadde jeg ikke tenkt på, da kan jeg lage litt større batch å. Anonymkode: a0ab1...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå