AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Skrevet 18. august 2024 Syntes dere det er greit at en man er i et forhold med velger å legge ut et bilde fra ferietur med eksen når vedkommende skifter bilde på sosiale medier? Anonymkode: a50a3...4bf
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #2 Skrevet 18. august 2024 Er eksen med på bildet? Er det også andre med på bildet? Anonymkode: 9fa2f...717
W57 Skrevet 18. august 2024 #3 Skrevet 18. august 2024 (endret) Syntes det hørtes dumt ut. Endret 18. august 2024 av W57
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #4 Skrevet 18. august 2024 Betyr det at eksen er på bildet, og i så fall er det flere der? Eller er bildet bare fra turen uten at andre enn din kjæreste muligens er avbildet? Alt er ok, med mindre det er av kjæresten din og eksen i en omfavnelse eller noe, eller bare av vedkommende. Anonymkode: 7cbfe...064 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #5 Skrevet 18. august 2024 Det er rart med folk som legger ut gamle skrytebilder, eller av biler de har eid. Patetisk etter min mening. Hvorvidt eksen var med hadde jeg ikke ofret en tanke. Anonymkode: adc23...cbf
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #6 Skrevet 18. august 2024 W57 skrev (1 minutt siden): Nei det er ingen andre på bildet, man ser hvor bildet er tatt og det er flere år gammelt. så det er et bilde av vedkommende og kun det som er tatt på en ferie for mange år siden som du vet var med eksen og derfor reagerer du? ikke fordi bildet har noe med eksen å gkøre i så måte? Det er sært.. Du visste jo han/hun hadde et liv før deg - det er et bilde vedkommende liker. Djeez! Anonymkode: 6bf65...30a 2
Lidhun Skrevet 18. august 2024 #7 Skrevet 18. august 2024 Om ikke eksen er med på bildet kan da det umulig være et problem? Du må godta at de har levd et liv før deg. Jeg har bilder av eksen på veggen jeg, fordi det er familiebilder jeg er glad I. Ser ikke på det heller som et problem. Vi har en lang historie sammen, og sånn er det bare. 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #8 Skrevet 18. august 2024 Det er ikke sånn at man hater hele livet man hadde da man var sammen med eksen fra det øyeblikket det ble en eks. Kanskje liker han naturen der de var, og det er mulig å drømme om den uten å koble det til eksen i følelsene sine. Bruk heller tiden på å skape nye minner slik at det meste i livet hans også kan forbindes med deg. Anonymkode: 7db62...d61
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #9 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Syntes dere det er greit at en man er i et forhold med velger å legge ut et bilde fra ferietur med eksen når vedkommende skifter bilde på sosiale medier? Anonymkode: a50a3...4bf Ja selvsagt så er det greit å legge ut et flere år gammelt bilde fra en ferie, du sier jo selv at eksen ikke er med på bildet. Anonymkode: e10ee...402 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #10 Skrevet 18. august 2024 W57 skrev (29 minutter siden): Syntes det hørtes dumt ut. Svarer på det du skrev før du endret det Nei det er ingen andre på bildet, man ser hvor bildet er tatt og det er flere år gammelt. Da er det helt greit å legge ut bildet. Han synes sikkert det var er fint bilde. Anonymkode: 9fa2f...717 1
litle_my Skrevet 18. august 2024 #11 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Svarer på det du skrev før du endret det Nei det er ingen andre på bildet, man ser hvor bildet er tatt og det er flere år gammelt. Da er det helt greit å legge ut bildet. Han synes sikkert det var er fint bilde. Anonymkode: 9fa2f...717 Er det mulig å få fram hva folk har skrevet før de endret? Og betyr dette egentlig at W er TS og svarer seg selv?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #12 Skrevet 18. august 2024 Jeg var i et forhold med eksen i 18 år. Jeg sletter ikke den delen fra min fortid. Om jeg ønsker å dele et bilde hvor jeg besteg et høyt fjell, så har det ingenting med eksen min å gjøre selv om han var med på den ferieturen. Anonymkode: f1c2a...1d8 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #13 Skrevet 18. august 2024 Hadde ikke tenkt over det et sekund. Anonymkode: 59f1f...c8c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #14 Skrevet 18. august 2024 litle_my skrev (1 time siden): Er det mulig å få fram hva folk har skrevet før de endret? Og betyr dette egentlig at W er TS og svarer seg selv? Hvis du ser på en kommentar lenger opp ser du hva som er skjedd. TS svarte med brukernavn ved en feil, og endret kommentaren så det ikke skulle se ut som det var TS. Men noen hadde allerede sitert TS, så da ser du den opprinnelige kommentaren der. Anonymkode: 9fa2f...717 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå