Tamia Skrevet 14. november 2002 #1 Skrevet 14. november 2002 Hos Lilly som ligger i Strøget i København får man utrolig god og effektiv service, og prisen på kjolene er nesten til å le av. Jeg var på svipptur til København (8 timer i land) og fikk kjøpt meg en nydelig brudekjole. Og jeg rakk faktisk litt julegaveshopping også! Her er internett adressen til Lilly:http://www.lilly.dk Det finnes også mange andre brudesalonger rundt om Strøget.
tvillingmamma´n Skrevet 14. november 2002 #2 Skrevet 14. november 2002 Var innom å kikket på linken. Latterlig billig Og ikke bare brudekjoler, men alt annet også (festkjoler osv)
Badu Skrevet 15. november 2002 #3 Skrevet 15. november 2002 Ja, og derfor håper jeg å finne en kjole som de har i København. Titta litt på en lilly kjole her i Norge som kosta 7900, mens i danmark 3500. Har hørt det gjelder de fleste kjoler og ikke bare de danske merkene. Tenk da kan man få "gratis" tur til Køben med forlover og brudekjole for samme prisen som bare kjolen koster i Norge..
Gjest Madden Skrevet 27. november 2002 #5 Skrevet 27. november 2002 Har hørt at du må betale toll om kjolen koster over 5000, men som vanlig når det gjelder Norske dusteregler..så blir det nok billigere uansett!! Norge er et ufattelig dyrt land!! Kjøpte et svensk bryllupsblad en dag og der fant jeg en nesten maken kjole til den jeg liker best av de jeg har prøvd til nesten 1/3 av prisen jeg måtte betalt her i Norge (for å leie...) og da var det snakk om KJØP! fatter ikke at vi orker å oppholde oss i dette "pengesluket"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå