AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Del Skrevet 18. august Jeg er mann ent i 40-årene. da jeg var 35 lå jeg en del med en jente på 25 (omtrent). Som regel hos meg, men et par ganger knullet vi i kollektivet hun bodde i . Der bodde også to av venninne hennes (den ene fra videregående og den andre fra studietiden). Hun passet alltid på å invitere meg når de andre ikke var hjemme? Mulig hun synes jeg var for gammel. eller er det vanlig å unngå sex når de andre i kollektivet er til stede? Den ene gangen jeg lå med henne der skulle foreldrene til den ene venninnen komme på middag, så kan skjønne at vi måtte planlegge litt da. HVordan gjør dere kvinner/jenter i 20-årene det når dere skal ha besøk av kjæreste eller knullevenn i kollektivet? Anonymkode: f52c1...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er mann ent i 40-årene. da jeg var 35 lå jeg en del med en jente på 25 (omtrent). Som regel hos meg, men et par ganger knullet vi i kollektivet hun bodde i . Der bodde også to av venninne hennes (den ene fra videregående og den andre fra studietiden). Hun passet alltid på å invitere meg når de andre ikke var hjemme? Mulig hun synes jeg var for gammel. eller er det vanlig å unngå sex når de andre i kollektivet er til stede? Den ene gangen jeg lå med henne der skulle foreldrene til den ene venninnen komme på middag, så kan skjønne at vi måtte planlegge litt da. HVordan gjør dere kvinner/jenter i 20-årene det når dere skal ha besøk av kjæreste eller knullevenn i kollektivet? Anonymkode: f52c1...879 Det beste er jo om de blir enige om å dele. At menn som blir med hjem, skal deles de i mellom. Neppe noen mann som sier nei til det heller. Anonymkode: b3eb1...b45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Del Skrevet 18. august Tok hensyn. Hadde kjæreste og vi var mest hos han, men ikke pga sex, men fordi jeg var redd for at de ikke likte at han var i kollektivet så mye. Anonymkode: 03657...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå