Gå til innhold

Dattera til naboen flørter med meg og ser sultent på meg.


Hans Tore Lem

Anbefalte innlegg

Dattera til naboen har begynt å se på meg med et sultent blikk. Når hun er hjemme alene ligger hun ofte å soler seg i en liten stringbikini, eller bare i trusa. Ofte toppløs. Har følelse av at hun gjør det for å vise seg til meg. 
Hun snur også rompa til meg når hun plukker opp ting. 
Hun har også dukks opp som venneforslag på Facebook i det siste. Antar det er fordi hun har vært inne og snoka på profilen min. 
Bør jeg tilby henne min gunst, eller bør jeg vente å se om hun tør tilby seg selv til meg? Vil jo være litt forsiktig. Hun er lovlig alder, så jeg ser jo ikke noe galt i å ha det litt moro, me selvsagt viktig for meg st ikke foreldrene vet noe. 

Endret av Hans Tore Lem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hans Tore Lem skrev (4 minutter siden):

Dattera til naboen har begynt å se på meg med et sultent blikk. Når hun er hjemme alene ligger hun ofte å soler seg i en liten stringbikini, eller bare i trusa. Ofte toppløs. Har følelse av at hun gjør det for å vise seg til meg. 
Hun snur også rompa til meg når hun plukker opp ting. 
Hun har også dukks opp som venneforslag på Facebook i det siste. Antar det er fordi hun har vært inne og snoka på profilen min. 
Bør jeg tilby henne min gunst, eller bør jeg vente å se om hun tør tilby seg selv til meg? Vil jo være litt forsiktig. Hun er lovlig alder, så jeg ser jo ikke noe galt i å ha det litt moro, me selvsagt viktig for meg st ikke foreldrene vet noe. 

Hold deg unna!

Alt for ugreit naboforhold når foreldrene finner ut.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

petterm skrev (1 minutt siden):

Hold deg unna!

Alt for ugreit naboforhold når foreldrene finner ut.

Poenget er jo at de ikke skal få vite noe. Har uansett ikke noe godt forhold til foreldrene. De er mye på hytta, og da er dattera hjemme alene. Burde jo benytta sjansen nå før hyttesesongen er over. 
Synd vi ikke kom i gang allerede i mai. Kunne blitt en herlig sommer i hagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at hun ikke legger merke til at du eksisterer en gang 😂 Det der har du diktet opp i hode og overbevist deg selv om 😂😂

Anonymkode: f9183...e54

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (1 minutt siden):

Poenget er jo at de ikke skal få vite noe. Har uansett ikke noe godt forhold til foreldrene. De er mye på hytta, og da er dattera hjemme alene. Burde jo benytta sjansen nå før hyttesesongen er over. 
Synd vi ikke kom i gang allerede i mai. Kunne blitt en herlig sommer i hagen. 

Blir litt som å skite i eget reir, selv om du ikke har noe godt forhold til dem.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

petterm skrev (Akkurat nå):

Blir litt som å skite i eget reir, selv om du ikke har noe godt forhold til dem.

Absolutt ikke.
Kjør på sier nå jeg.
Har hatt det samme med dattera til en kompis. Fra hun var 17-21. Nå studerer hun, i en annen by, men jeg er sikker på hun komme til å stikke innom av og til når hun er hjemme. 
Det har vært noe helt utrolig vakkert vi har hatt sammen. Helt i hemmelighet for alle. Og det har vært utrolig lærerikt for henne. 

Anonymkode: a969f...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn deg noen på din egen alder.

Dette er bare i det innbilske hodet  ditt.

Anonymkode: c8c32...c3f

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venneforslag på Facebook dukker opp om man er i nærheten av hverandre, noe dere har vært når du driver å glor på henne mens hun soler seg. Det du oppfatter som sulten blikk, er nok heller et blikk med avsky over den ekle nabomannen som glor mens hun soler seg. Helt vanlig at yngre jenter bruker stringbikini, det gjør hun ikke for å friste deg.

Anonymkode: 5c139...4df

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen hvor ekkelt

Anonymkode: 45f04...186

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du pedofil?

Anonymkode: c8c32...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på brukernavnet ditt, så syns jeg du skal holde deg langt unna. 

Om hun gjør seg til, er det kun for å terge den creepy eldre fyren som sikler bak gardinene... 

Håper ikke du har egne barn, for sånt blir det snakk om.. Ikke så hyggelig om alle snakker om Frida og den ekle pappaen som sikler på vennene hennes. 

Anonymkode: 09877...f06

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert samme ts som har fått senebetennelse av runking 😂

Anonymkode: c8c32...c3f

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, æsj, finn noen på din egen alder. Sannsynligvis innbiller du deg hele greia, og uansett bør du holde deg unna. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bokormsen skrev (1 minutt siden):

Jeg synes du skal skjenke henne ditt store lem! 😂

🤢

Anonymkode: c8c32...c3f

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å høvle over, lysten går foran fornuften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hans Tore Lem skrev (1 time siden):

Dattera til naboen har begynt å se på meg med et sultent blikk. Når hun er hjemme alene ligger hun ofte å soler seg i en liten stringbikini, eller bare i trusa. Ofte toppløs. Har følelse av at hun gjør det for å vise seg til meg. 
Hun snur også rompa til meg når hun plukker opp ting. 
Hun har også dukks opp som venneforslag på Facebook i det siste. Antar det er fordi hun har vært inne og snoka på profilen min. 
Bør jeg tilby henne min gunst, eller bør jeg vente å se om hun tør tilby seg selv til meg? Vil jo være litt forsiktig. Hun er lovlig alder, så jeg ser jo ikke noe galt i å ha det litt moro, me selvsagt viktig for meg st ikke foreldrene vet noe. 

Hold litt på spenningen, så kan du kan svare med samme mynt. Så får du se på hennes respons😉

Det var slik jeg terget nabokona, for jeg visste hun så på meg fra loftsvinduet. For hver gang jeg snudde meg mot vinduet, blafret det i gardinene. Solbriller på.. joda, i sidesynet så jeg snurten av hodet hennes.. Ok, ei kåtsara tenkte jeg.. så jeg begynte sakte å kjæle med meg selv, så ble det mere takt. I sidesynet så jeg på nytt at gardinene beveget seg.. Jeg var ikke i det minste tvil, på hva hun gjorde på loftet..

Senere på dagen sa hun "Hei, er det ikke nydelig vær vi har i dag?" Hun var litt mere munter enn til vanlig, og var svært så pratesyk😆 Det ble ikke noe seksuellt av dette, men naboskapen ble så mye bedre🥰

Men joda, hun svarte med samme mynt.. I bikini og splitt i det korte skjørtet.. bøyde hun seg tilgjengelig for synet mitt, når hun stelte i grønnsakhagen sin.. "Så fin jordbæra di er i år" sa jeg.. så møttes vi i et smil.. "Jo kom hit, så skal du få smake hvor søt hun er"🍓

Jo det ble bare med flørtingen, men blafringen av gardinene sluttet aldri😉Det føltes som en usynlig hærlig pirrende hemmelig kommunikasjon.. og ingen av oss tok opp det vi "hadde" mellom oss🥰

 

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (1 time siden):

Dattera til naboen har begynt å se på meg med et sultent blikk. Når hun er hjemme alene ligger hun ofte å soler seg i en liten stringbikini, eller bare i trusa. Ofte toppløs. Har følelse av at hun gjør det for å vise seg til meg. 
Hun snur også rompa til meg når hun plukker opp ting. 
Hun har også dukks opp som venneforslag på Facebook i det siste. Antar det er fordi hun har vært inne og snoka på profilen min. 
Bør jeg tilby henne min gunst, eller bør jeg vente å se om hun tør tilby seg selv til meg? Vil jo være litt forsiktig. Hun er lovlig alder, så jeg ser jo ikke noe galt i å ha det litt moro, me selvsagt viktig for meg st ikke foreldrene vet noe. 

hehe. hvor gammel er hun? om hun snart flytter ut kan du jo forsøke på et treff etter hun har flyttet for seg selv? skjønt da må du kanskje ligge med henne i et studentkollektiv. kan bli mye folkesnakk av den voksne mannen som er innom kollektivet...

Anonymkode: 6cce8...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du pedofil?

Anonymkode: c8c32...c3f

Du veit at hjemmeboende døtre kan være over myndig alder? 

Anonymkode: 10f6e...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (1 time siden):

Dattera til naboen har begynt å se på meg med et sultent blikk. 

Det er ikke sult. Hun skuler på deg som ei gretten katt fordi du driver å glaner på henne.

Anonymkode: e4b86...f68

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...