AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Skrevet 18. august 2024 At det skjedde sånn "pang" lyn fra klar himmel. Together forever? Varte det? Anonymkode: b9b98...448
MarianneE Skrevet 18. august 2024 #2 Skrevet 18. august 2024 Da jeg var 18. Vi har holdt sammen i 28 år, jeg kan ikke tenke meg noe eller noen andre.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Skrevet 18. august 2024 Ja. Men er bare på 11. året, så det gjenstår å se om det varer livet ut. Nyter uansett hver dag full i kjærlighet. Anonymkode: 6391a...5d1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #5 Skrevet 18. august 2024 Joda, men det varte jo ikke. Vi er vel mange som har vært overbevist om det noen år Jeg tror det finnes mange muligheter. Anonymkode: 29d39...7d6 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #6 Skrevet 18. august 2024 Da jeg møtte han som nå er mannen min 🥰 Tinderdate, vi møttes for å ta en kaffe i 1 time, og han skulle rett på visning etterpå. Husker jeg tenkte at det var helt unødvendig å dra på visning, han skulle jo flytte inn til meg. 14 dager senere var vi offisielt kjærester, vi kjøpte hus og hund etter 4 mnd sammen, var gravid 9 mnd etter vi møttes. Er nå gift med 2 barn og er sammen på 8. året 😊 Har aldri angret, og jeg kan med hånden på hjertet si at vi er fantastisk lykkelige 🥰 Den pang-følelsen kommer titt og ofte, og jeg føler meg så rolig, trygg og vanvittig heldig!!! Anonymkode: 3ff5c...902
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #7 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): At det skjedde sånn "pang" lyn fra klar himmel. Together forever? Varte det? Anonymkode: b9b98...448 ja, traff han på fest for 5 år siden. Jeg kjente umiddelbart at denne mannen er perfekt for meg. Han er alt jeg har sett etter. Det baserte jeg det på etter å ha snakket med han i noen timer. Heldigvis følte han det samme, og vi er gift og har to barn sammen. Vi sier veldig ofte at tenk hvor heldige vi er som traff den rette, og tenk at det går å være så heldige. 5 år er selvsagt svært kort tid, men jeg har virkelig troen på oss. Var sammen eksmannen i 13 år og visste ve fra omtrent uke 3 at dette var ikke spesielt bra. Anonymkode: 53d33...295 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #8 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi sier veldig ofte at tenk hvor heldige vi er som traff den rette, og tenk at det går å være så heldige. 5 år er selvsagt svært kort tid, men jeg har virkelig troen på oss. Var sammen eksmannen i 13 år og visste ve fra omtrent uke 3 at dette var ikke spesielt bra. Anonymkode: 53d33...295 Koselig med nåværende, men hvorfor ble du i er dårlig forhold i TRETTEN ÅR? Etter tre uker kan jeg ikke tenke meg at det var vanskelig å bryte heller. Anonymkode: 29d39...7d6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #9 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Koselig med nåværende, men hvorfor ble du i er dårlig forhold i TRETTEN ÅR? Etter tre uker kan jeg ikke tenke meg at det var vanskelig å bryte heller. Anonymkode: 29d39...7d6 Jeg var ung, jeg hadde lyst på kjæreste og jeg var veldig forelsket. Overså de røde flaggene. Det var aldri snakk om vold eller rus. Han spilte mye dataspill, snudde døgnet, ryddet eller vasket ikke, oppførte seg som en forvokst tenåring. Var mye sykemeldt, ingen orden på økonomien. Trodde vel det skulle bli bedre. Vi var forsåvidt bestevenner og hadde det hyggelig sammen, og da jeg startet å føle på behovet for å få barn var det enten å starte på nytt evnt dra til DK, eller få barn med han og tenke at når jeg får barn så har jeg noe annet å fokusere på. Så da varte det i 10 år til. Sett tilbake ville jeg jo aldri blitt sammen en sik slask på 33 år (han var en del eldre enn meg) Anonymkode: 53d33...295 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #10 Skrevet 18. august 2024 Ja med mannen min. Aldri kjent halvparten av dette i noen andre forhold, og blir bare mer og mer forelsket ettersom årene går. Kjenner bare at selv når vi krangler så er det med ham som er hjemme. Trodde aldri jeg skulle finne kjærligheten da jeg er ganske kynisk og blir fort lei menn. Anonymkode: 13cd8...1de
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #11 Skrevet 18. august 2024 Jeg følte det sånn da jeg møtte mannen min. Det er 20 år siden nå. Ingen garanti for at det holder livet ut da, men jeg både håper og tror. Anonymkode: adb85...00c 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #12 Skrevet 18. august 2024 Ja hver gang jeg har blitt sammen med en kjæreste, så har jeg tenkt at det var mitt livs store kjærlighet 😂 Har hatt 5 kjærester Anonymkode: b75b2...eab 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #14 Skrevet 18. august 2024 Ja!😀 Jeg og mannen min hadde et slikt møte, og vi har vært helt oppslukt av hverandre i snart 20 år❤️🥰 Det var ingen avstand mellom oss. Vi var som én fra første stund. Anonymkode: 4a83d...b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå