Gå til innhold

Hun ville ikke ekspedere meg

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Jeg var i en butikk der ei jeg har gått på skole med osv jobber. Vi har aldri vært uvenner men hun har aldri likt meg, alltid unngått meg om hun har sett meg, og gitt meg stygge blikk. Jeg vet ikke hvorfor og jeg har aldri gjort henne noe, hun bare liker meg ikke. Jeg sto i kø for å betale, hun var blid og hyggelig mot alle, men når det var min tur sa hun ikke hei, bare så dumt på meg, og ropte på ei annen ei og sa det er kunde her. Så hun ba en annen om å ekspedere meg. Er ikke det litt rart og uproft? Eller kan de gjøre sånt om de føler for det?

Anonymkode: 7f319...2bc

• Liker 2
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en merkelig person. Håper du klarer å børste dette av deg, og tenke at det er hun som er uprofesjonell og rar.

Anonymkode: e7fed...bc1

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg var i en butikk der ei jeg har gått på skole med osv jobber. Vi har aldri vært uvenner men hun har aldri likt meg, alltid unngått meg om hun har sett meg, og gitt meg stygge blikk. Jeg vet ikke hvorfor og jeg har aldri gjort henne noe, hun bare liker meg ikke. Jeg sto i kø for å betale, hun var blid og hyggelig mot alle, men når det var min tur sa hun ikke hei, bare så dumt på meg, og ropte på ei annen ei og sa det er kunde her. Så hun ba en annen om å ekspedere meg. Er ikke det litt rart og uproft? Eller kan de gjøre sånt om de føler for det?

Her må noe ligge i bunn som du ikke har fått med deg, uten at jeg kan svare på hva. Kan du søke henne opp og spørre hva som er problemet for å få ryddet opp? 
Jeg hjelper ikke venninners foreldre, eller lignende i min jobb, da ber jeg andre ta over, både for deres og min del. 
Jeg holder meg og langt unna papirer på venner og kjente for å ikke komme i konflikt med taushetsplikt. 

Anonymkode: 2f2c6...604

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gi beskjed til hennes overordnede og forklare. Forhåpentligvis får dette kjerringneket beskjed om å finne seg noe annet å gjøre på.

Anonymkode: 5aecc...69d

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i det og gå videre med livet ditt. Ikke la henne plage deg. 

Anonymkode: 2e40a...f2b

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde garantert valgt hennes kasse hver gang jeg var der.

Anonymkode: 78a47...975

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Du må gi beskjed til hennes overordnede og forklare. Forhåpentligvis får dette kjerringneket beskjed om å finne seg noe annet å gjøre på.

Og hvorfor skal hun det? Slik at hun ødelegger enda mer for dette skadde mennesket? 
Her er jo et problem som ligger i bunn. Noen har gjort noen noe, men hvem og hva, det er spørsmålet? 

Maskinfører skrev (33 minutter siden):

Klag til sjefen hennes 

Samme gjelder deg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og hvorfor skal hun det? Slik at hun ødelegger enda mer for dette skadde mennesket? 
Her er jo et problem som ligger i bunn. Noen har gjort noen noe, men hvem og hva, det er spørsmålet? 

Samme gjelder deg. 

Vedkommende ble driti ut foran andre kunder av en kasse medarbeider hadde det vært meg hadde hun vært sparket på timen 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil gjette på at hennes versjon av dette er noe annerledes... Ikke fordi jeg tror du lyver eller fornekter noe, men fordi man oppfatter, tolker og husker ting så forskjellig. Du fikk handlet det du skulle, er det så nøye at hun overlot ekspederingen til en kollega?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (3 minutter siden):

Jeg vil gjette på at hennes versjon av dette er noe annerledes... Ikke fordi jeg tror du lyver eller fornekter noe, men fordi man oppfatter, tolker og husker ting så forskjellig. Du fikk handlet det du skulle, er det så nøye at hun overlot ekspederingen til en kollega?

Det kan hende.

Jada, men jeg syns det bare var litt rart akkurat når det var min tur til å betale.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Man får ikke sparken fordi en kunde kommer med en liten klage. 

Anonymkode: 30f99...f89

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (8 minutter siden):

Vedkommende ble driti ut foran andre kunder av en kasse medarbeider hadde det vært meg hadde hun vært sparket på timen 

Tydelig at du ikke har personalansvar.

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at du ikke har personalansvar.

Er Maskinfører jeg 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Er Maskinfører jeg 

Ja fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fint det.

Ja det er det men jeg har ansvar for han som står på utsiden med beinet på spaden da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja det er det men jeg har ansvar for han som står på utsiden med beinet på spaden da 

Neppe personalansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe personalansvar.

I alle fall sikkerhetsansvarlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...