Gå til innhold

Lenestol til lesing - trenger tips

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil se deres aller beste og fineste lenestoler. 🤩 

Jeg skal lage meg en lesekrok og ønsker meg en stol som har høy nok rygg, er god og bred og myk. Og fin. Jeg har allerede en strandmon fra IKEA, og den er grei nok, men jeg ønsker meg en som innbyr mer til å krype opp i. 

Noen gode tips der ute? Gjerne bilder også! 🤞🏼

Anonymkode: 7d1aa...60d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig glad i ørelappstol en god bok og en halv Whisky i glass hører med på en Fredagskveld 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (9 timer siden):

Veldig glad i ørelappstol en god bok og en halv Whisky i glass hører med på en Fredagskveld 😉

Høres nydelig ut, men hva slags ørelappstol har du? 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må ut og teste! Jeg har aldri prøvd en bedre stol enn strandmon. Men ingen andre i familien liker den 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solsolsol skrev (1 time siden):

Tror du må ut og teste! Jeg har aldri prøvd en bedre stol enn strandmon. Men ingen andre i familien liker den 😅

Jeg liker den også veldig godt, men den er ikke stor og bred nok til at jeg kan krype helt oppi den. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker den også veldig godt, men den er ikke stor og bred nok til at jeg kan krype helt oppi den. 😅

Eller så er det jeg som er for stor og bred. 🤷‍♀️🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker min fra Fritz Hansen. Den heter egget. Den er dyr men ser på det sol investering og som kan gå i arv. 

Anonymkode: b1551...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg skal lage meg en lesekrok og ønsker meg en stol som har høy nok rygg, er god og bred og myk. Og fin. Jeg har allerede en strandmon fra IKEA, og den er grei nok, men jeg ønsker meg en som innbyr mer til å krype opp i. 

En god recliner i skinn med sving og gynging fra Bohus….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ut og prøvesitte. Ikke alle stoler er for alle. I familien vår har noen elsket den ene gamle ørelappstolen, mens andre får «vondt» av å sitte en times tid i den. Kropper er forskjellige, så du må prøve deg frem til hva som passer din kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg elsker min fra Fritz Hansen. Den heter egget. Den er dyr men ser på det sol investering og som kan gå i arv. 

Ja, den skulle jeg gjerne hatt, men den er litt utenfor budsjettet. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du nevner ikea, så vil jeg si at jeg har prøvesittet deres Oskarshamn flere ganger og umiddelbart tenkt at "denne stolen er perfekt for lesing!".  Det er noe med vinkelen på ryggen som gjør at jeg tenker det, og sammen med fotskammelen sitter man jo godt. Men hvis du ønsker noe større enn Strandmon er det nok ikke riktig stol. 

Anonymkode: e52ff...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fagmøbler har salg nå, så jeg skal dit i morgen.

Har dårlig nakke og rygg og må kjøpe stol deretter, men utenom det så hadde jeg sittet i alt.

Anonymkode: c4aa9...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Den er ikke god å sitte i for å lese. Du bare skriver her for å skryte.

Anonymkode: 24678...392

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvor mye skal du bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvor mye skal du bruke?

Max 10.000,- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Siden du nevner ikea, så vil jeg si at jeg har prøvesittet deres Oskarshamn flere ganger og umiddelbart tenkt at "denne stolen er perfekt for lesing!".  Det er noe med vinkelen på ryggen som gjør at jeg tenker det, og sammen med fotskammelen sitter man jo godt. Men hvis du ønsker noe større enn Strandmon er det nok ikke riktig stol. 

Ja, den er veldig fin, har bare ikke fått prøvesittet den ennå. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Den er ikke god å sitte i for å lese. Du bare skriver her for å skryte.

En AnonymBruker som skryter? Så avantgarde!

Anonymkode: f2785...4b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi har Oskarshamn også, eldstejenta elsker den, jeg synes den er grusom 😅

Har også denne https://www.ikea.com/no/no/p/ektorp-lenestol-kilanda-lys-beige-s99552101/

Den liker mange av oss, jeg synes det er deilig å sitte på tvers i den, men liker strandmon bedre, i tillegg synes jeg denne er ganske stygg 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...