AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Del Skrevet 17. august 2024 Jeg og ungdommen min skal overnatte tre netter i Paris i september. Går meg helt vill i jungelen av hotell. Har du noen tips? Vi skal utforske Paris på dagtid, kommer til å prioritere Versailles, Eifel-tårnet og ting knyttet til fotballaget PSG. Anonymkode: f1889...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #2 Del Skrevet 18. august 2024 Sånn generelt tips, se hva du finner av Ibis-hotell. Anonymkode: 26dd5...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn generelt tips, se hva du finner av Ibis-hotell. Anonymkode: 26dd5...d29 Tusen takk for tips! Tar gjerne imot anbefalinger om steder og konkrete hoteller også. ts Anonymkode: f1889...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #4 Del Skrevet 18. august 2024 hoteldulevant.com Ligger i Latinerkvarteret. Anonymkode: 11ef5...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #5 Del Skrevet 18. august 2024 Paris er en by som er veldig lett å komme seg rundt i. Metroen er genial, og så er det hyggelig å rusle rundt i gatene også. Anbefaler å bo f.x i Latinerkvarteret. Der er det mye liv (og forsåvidt veldig mange turister). Mener det går direktelinje (ikke metro, men RER) til Versailles derfra. Tror du kan komme deg rimelig greit til flyplassen også (mener kanskje det går direktetog dit også, men det er jeg ikke helt sikker på). Metrostasjonene i Latinerkvarteret er f.x St. Michel og St Germain (eller heter den kanskje Bvd St Germain?). PSG-butikken ligger et stykke opp på Champs Elysées. Du kan gå dit fra Latinerkvarteret, men det er et stykke. Allikevel fint fordi du kan passere Louvre, og andre kjente steder. Eiffeltårnet er lett å nå med metro. Det er ingen stopp som heter Tour Eiffel, men Bir-Hakeim er like ved, evt Champs de Mars. God tur! Paris er helt fantastisk!!!! Anonymkode: 90cc9...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #6 Del Skrevet 19. august 2024 Bodde på hotell LeSix med min ungdom i mai. Elsket hotellet og elsket området. Kollektivtrafikk i nærheten, cafeer, butikker, restauranter, veldig livlig og fint område. Følte meg trygg der selv på kvelden. Hotellet var lite, men veldig rent med gode senger og fine rom med god frokost. Anbefaler ikke de billigste rommene da de ikke har utsikt, de litt dyrere ser ut mot gata og har et bitte lite balkong med bord og 2 stoler. Anonymkode: a5c32...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #7 Del Skrevet 19. august 2024 Dette hotellet bodde vi på i 2019. Lå sentralt i gangavstand til det meste, og prisen var grei. https://yooma-eiffel.com Anonymkode: de9bf...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #8 Del Skrevet 19. august 2024 IBIS er veldig bra, brukt det endel år. Er medlem...senga er knallgod. Samme seng på alle rom, budget bruker jeg ikke. Paris har fin metro Ellers fint å bo rundt distrikt 5/6/7. IBIS har flere i området der. Anonymkode: 3cbd7...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #9 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 8.03): Dette hotellet bodde vi på i 2019. Lå sentralt i gangavstand til det meste, og prisen var grei. https://yooma-eiffel.com Anonymkode: de9bf...a82 Tusen takk for alle svar! Jeg har sjekket alt av anbefalinger og endte opp med dette. ts Anonymkode: f1889...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #10 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 20.54): Paris er en by som er veldig lett å komme seg rundt i. Metroen er genial, og så er det hyggelig å rusle rundt i gatene også. Anbefaler å bo f.x i Latinerkvarteret. Der er det mye liv (og forsåvidt veldig mange turister). Mener det går direktelinje (ikke metro, men RER) til Versailles derfra. Tror du kan komme deg rimelig greit til flyplassen også (mener kanskje det går direktetog dit også, men det er jeg ikke helt sikker på). Metrostasjonene i Latinerkvarteret er f.x St. Michel og St Germain (eller heter den kanskje Bvd St Germain?). PSG-butikken ligger et stykke opp på Champs Elysées. Du kan gå dit fra Latinerkvarteret, men det er et stykke. Allikevel fint fordi du kan passere Louvre, og andre kjente steder. Eiffeltårnet er lett å nå med metro. Det er ingen stopp som heter Tour Eiffel, men Bir-Hakeim er like ved, evt Champs de Mars. God tur! Paris er helt fantastisk!!!! Anonymkode: 90cc9...0ff Tusen takk for dette svaret! Mye nyttig informasjon. ts Anonymkode: f1889...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå