AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Skrevet 17. august 2024 Hei! Har noen vært borti det før? Det lukter ordentlig ille fra nesa til pus. Trodde først det var munnen, men det er det ikke. Kjenner det ved hvert utpust fra nesa. Hun er ikke dårlig, spiser normalt, ingen renning fra nesa eller nysing. Hva i all verden kan det være? Har vart i flere dager, det tok litt tid før jeg oppdaget hvor lukten kom fra. Hun er i fin form, så føler ikke jeg kan ta henne til dyrlegen heller? Anonymkode: 8cc18...83e
Minya Skrevet 18. august 2024 #2 Skrevet 18. august 2024 Ta en tur til veterinæren for sikkerhets skyld. Det kan hende pus har en infeksjon som ikke synes, men det kan også hende at alt er helt okay. Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite ❤️
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Skrevet 18. august 2024 Det kan sitte fremmedlegemer i nesen som dere ikke ser. Dyr viser sjelden hvis de er dårlige. Synes du skal få tatt en sjekk og dyrlegen, katten kan faktisk ha vondt uten du merker det. Anonymkode: 4e039...1b9
Million Skrevet 18. august 2024 #4 Skrevet 18. august 2024 Dette minner meg om noe som skjedde med en venninne av meg, som har en veldig liten hunderase. Nesen stinket. Hos hunden kom det også ut snørr, og den nøys. Dette pågikk i lang tid, og de var hos dyrlegen. Dyrlegen undersøkte nesen med et spesielt instrument med lys, og tok frem en tynn pinsett. Ut av neseboret på hunden dro hun ut et laaangt, slimete og snørrete gress-strå. Det hadde begynt å råtne der inne og forårsaket den vonde lukten. Stakkars hund. Men da gresset ble fjernet, ble den bra igjen med en gang.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #5 Skrevet 18. august 2024 Ta med pus til veterinæren. Jeg dro ut et langt gresstrå fra nesa til en av mine katter en gang. Jeg trodde det bare var en lite bøss, så var det et langt strå. Men jeg så jo at det var noe der da. Så det kan være noe sånt hos din pus også. Anonymkode: 5c15c...d55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå