AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Del Skrevet 17. august Jeg har en merkelig turn-on. Jeg tenner vilt på at samboeren min snakker om oppussingsprosjekter eller ting han/vi skal gjøre for hus og hage. Det kan være å hogge ved, male gangen, bygge platting i hagen eller liknende prosjekter. Jeg tenner på å planlegge det, på at vi gjør jobben sammen, eller på at han gjør det og snakker om progresjonen. 😅 Jeg har kommet fram til at det kanskje er et slags redebyggingskonsept som tenner meg ved det, at vi eller han gjør noe for OSS, Familien AS, at vi/han investerer i framtiden vår sammen? Det er et merkelig opplegg, bare han snakker om å rydde i boden så går alt blod til underlivet og jeg blir søkk våt. 😬😁 Noen andre som har det sånn og har funnet en forklaring? Jeg synes det er så hot, ingenting annet tenner meg på den måten. Flaks at samboer er snekker og handyman med tjenester som kjærlighetsspråk! 😅 Anonymkode: a9e83...d0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Del Skrevet 17. august Nei har det ikke sånn. Men kjekt for mannen din da 🤣 Anonymkode: 9f841...d91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har en merkelig turn-on. Jeg tenner vilt på at samboeren min snakker om oppussingsprosjekter eller ting han/vi skal gjøre for hus og hage. Det kan være å hogge ved, male gangen, bygge platting i hagen eller liknende prosjekter. Jeg tenner på å planlegge det, på at vi gjør jobben sammen, eller på at han gjør det og snakker om progresjonen. 😅 Jeg har kommet fram til at det kanskje er et slags redebyggingskonsept som tenner meg ved det, at vi eller han gjør noe for OSS, Familien AS, at vi/han investerer i framtiden vår sammen? Det er et merkelig opplegg, bare han snakker om å rydde i boden så går alt blod til underlivet og jeg blir søkk våt. 😬😁 Noen andre som har det sånn og har funnet en forklaring? Jeg synes det er så hot, ingenting annet tenner meg på den måten. Flaks at samboer er snekker og handyman med tjenester som kjærlighetsspråk! 😅 Anonymkode: a9e83...d0e Er han informert om dette ”tenningsmønster” ditt? Anonymkode: 29e11...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er han informert om dette ”tenningsmønster” ditt? Anonymkode: 29e11...6a1 Selvsagt, han er fornøyd han. Har ikke inntrykk av at han utnytter det heller, men vi pusser opp en del og han er som sagt veldig handy, så det blir jo en del snakk om sånt. 😅 Anonymkode: a9e83...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 18. august #5 Del Skrevet 18. august Tenner du på rørleggeren også da🤔 når han sier at han skal komme å skifte ut alle rørene for deg?🙈 Neida.. tenningen er vanskelig å forklare, men også være ganske så snåle.. Hadde ei som tente på at jeg gjorde husarbeid og skiftet på senga.. Vi fant ut at det ikke var tenning, men hun ble sååå glad at hun ble kåt. Jeg er også sånn.. jeg blir superkåt når noen gleder meg, men også superglad når noen blir kåt🥰 Men TS? kan det være glede du kjenner på, som tenner deg og gjør deg kåt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå