AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Skrevet 17. august 2024 Sorry, er bare ærlig. Det er min kjøre søster , storesøster. Hun har tre nydelige barn og 41 år, jeg er 33år og to barn. Hun har flere ganger sagt at jeg ikke kan ha flere barn siden jeg har to fedre i bildet det holder i massevis. Har ikke planer om det heller. Men bare det å si det... Så vet jeg mannen hennes er keen på et barn nr 4, de har god økonomi og alt på stell i livet. Hun har sagt det er stopp men følte hun hintet litt idag igjen på at hun vil ha baby men tror ikke det går pga alder. Nå som endelig barna de sine begynner å bli store og vi kan finne på litt ting, ikke kveles av familie livet hjemme. Jeg skulle gjerne hatt en kjæreste som jeg kunne hatt et felles barn med men er ikke et must. Føler det blir en slags konkurranse mellom oss nå, det er litt kjipt. Føler hun ikke vil jeg skal ha barn nr 3 og jeg ikke håper hun skal ha nr 4. Det litt også med at det blir så mye tid til det da. Enda mer "oppmerksomhet" der og enda flere barn i di sitt hjem, føler det vrimler til sammen av oss søsken på 3 nå. 3 mann er mann, vår bror og har kun en sønn. Er det vanlig å kjenne på det jeg kjenner? Jeg beklager om det virker sært. Anonymkode: 7bec9...6f3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #2 Skrevet 17. august 2024 Dere har en usunn relasjon på dette området. Dere er to voksne damer og får de barna dere vil. Anonymkode: 62fa9...1de 38 9
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #3 Skrevet 17. august 2024 La søsteren leve livet sitt som hun vil og så lever du livet ditt som du vil. Vil du ha ett tredje barn den dagen det skulle passe; så gjør du det! Blir søsteren din gravid så bli glad på hennes vegne. Forstår ikke hvordan det går an å tenke sånn om søsteren sin! Jeg har tre søstre selv og livet er virkelig ingen konkurranse mellom oss - og jeg ville aldri i verden vært foruten Anonymkode: 9365f...cfe 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Skrevet 17. august 2024 Når du har to barn med to forskjellige allerede, så er det ikke akkurat klokt å få enda et barn med en ny. Det er tre barn som skal forholde seg til sine søskens andre fedre her! Din søster er jo i et stabilt forhold, men det er jo greit at du syns det er hyggelig at dere nå kan finne på flere ting sammen og derfor ikke ønsker en baby inn i familien nå. Bare ikke si det høyt. Og vær såpass taus at du viser glede på hennes vegne om hun nå blir gravid. Anonymkode: a3b83...3d0 8 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #5 Skrevet 17. august 2024 La hun jo få barn nr 4 hvis hun orker det. I en alder av over 40. Vær glad du har to barn, og fortsatt er i 30 åra. Det er nok med 2 barn som skal følges opp Anonymkode: cddb9...c2c 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #6 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): La søsteren leve livet sitt som hun vil og så lever du livet ditt som du vil. Vil du ha ett tredje barn den dagen det skulle passe; så gjør du det! Blir søsteren din gravid så bli glad på hennes vegne. Forstår ikke hvordan det går an å tenke sånn om søsteren sin! Jeg har tre søstre selv og livet er virkelig ingen konkurranse mellom oss - og jeg ville aldri i verden vært foruten Anonymkode: 9365f...cfe Jeg blir litt irritert bare når jeg ikke kan ha mann nr 3 med barn. Akkurat som jeg er bannlyst men ikke hun. Det rare er at vi aldri egentlig har et sjalusi problem, iallefall ikke når det gjelder penger. Anonymkode: 7bec9...6f3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #7 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): La hun jo få barn nr 4 hvis hun orker det. I en alder av over 40. Vær glad du har to barn, og fortsatt er i 30 åra. Det er nok med 2 barn som skal følges opp Anonymkode: cddb9...c2c Ja.. jeg skjønner bare ikke om de orker dette. Mannen er nesten 50. De får styre de da men hvorfor kan ikke jeg få barn nr 3 fordi om jeg har to fedre i bildet? Anonymkode: 7bec9...6f3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #8 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg blir litt irritert bare når jeg ikke kan ha mann nr 3 med barn. Akkurat som jeg er bannlyst men ikke hun. Det rare er at vi aldri egentlig har et sjalusi problem, iallefall ikke når det gjelder penger. Anonymkode: 7bec9...6f3 Du kan selvfølgelig få barn med nr 3 dersom du vil, det bestemmer ikke søsteren din. Anonymkode: 62fa9...1de 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #9 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Sorry, er bare ærlig. Det er min kjøre søster , storesøster. Hun har tre nydelige barn og 41 år, jeg er 33år og to barn. Hun har flere ganger sagt at jeg ikke kan ha flere barn siden jeg har to fedre i bildet det holder i massevis. Har ikke planer om det heller. Men bare det å si det... Så vet jeg mannen hennes er keen på et barn nr 4, de har god økonomi og alt på stell i livet. Hun har sagt det er stopp men følte hun hintet litt idag igjen på at hun vil ha baby men tror ikke det går pga alder. Nå som endelig barna de sine begynner å bli store og vi kan finne på litt ting, ikke kveles av familie livet hjemme. Jeg skulle gjerne hatt en kjæreste som jeg kunne hatt et felles barn med men er ikke et must. Føler det blir en slags konkurranse mellom oss nå, det er litt kjipt. Føler hun ikke vil jeg skal ha barn nr 3 og jeg ikke håper hun skal ha nr 4. Det litt også med at det blir så mye tid til det da. Enda mer "oppmerksomhet" der og enda flere barn i di sitt hjem, føler det vrimler til sammen av oss søsken på 3 nå. 3 mann er mann, vår bror og har kun en sønn. Er det vanlig å kjenne på det jeg kjenner? Jeg beklager om det virker sært. Anonymkode: 7bec9...6f3 Vil påstå det absolutt ikke er vanlig å kjenne på det du kjenner på i forhold til søsteren din. Dere er begge voksne kvinner som helt på egenhånd velger om dere vil ha flere barn eller ei - helt uavhengig av hva andre mener eller tenker om det. Vil si dere har/du har et noe usunt forhold og behov for å dømme hverandre. Anonymkode: fc3cc...05b 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #10 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg blir litt irritert bare når jeg ikke kan ha mann nr 3 med barn. Akkurat som jeg er bannlyst men ikke hun. Det rare er at vi aldri egentlig har et sjalusi problem, iallefall ikke når det gjelder penger. Anonymkode: 7bec9...6f3 Er dette noe hun sier eller noe du føler på? Virker som du tolker mye følelser som trolig ikke er der her. Anonymkode: 5550b...438 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #11 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette noe hun sier eller noe du føler på? Virker som du tolker mye følelser som trolig ikke er der her. Anonymkode: 5550b...438 Det vet jeg ikke annet enn at hun sa direkte til meg at jeg ikke kunne ha flere barn, barn nr e med tredje far liksom. Det er ikke tolkning fra min side. Anonymkode: 7bec9...6f3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #12 Skrevet 18. august 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Det vet jeg ikke annet enn at hun sa direkte til meg at jeg ikke kunne ha flere barn, barn nr e med tredje far liksom. Det er ikke tolkning fra min side. Anonymkode: 7bec9...6f3 Der er jeg enig med din søster. Samfunnet ser ned på mennesker som får barn med så mange forskjellige. Da vil det bli stilt spørsmålstegn ved din dømmekraft. Anonymkode: e87ec...ef1 9 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #13 Skrevet 18. august 2024 Jeg er enig med din søster. Fryktelig trash å ha tre barn med tre forskjellige menn. Sånt du ser i trailer parkene i usa Anonymkode: c6ab2...3b0 6 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #14 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det vet jeg ikke annet enn at hun sa direkte til meg at jeg ikke kunne ha flere barn, barn nr e med tredje far liksom. Det er ikke tolkning fra min side. Anonymkode: 7bec9...6f3 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Der er jeg enig med din søster. Samfunnet ser ned på mennesker som får barn med så mange forskjellige. Da vil det bli stilt spørsmålstegn ved din dømmekraft. Anonymkode: e87ec...ef1 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er enig med din søster. Fryktelig trash å ha tre barn med tre forskjellige menn. Sånt du ser i trailer parkene i usa Anonymkode: c6ab2...3b0 Dette er greit nok, men likevel ikke noe en søster bestemmer. Anonymkode: 62fa9...1de
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #15 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det vet jeg ikke annet enn at hun sa direkte til meg at jeg ikke kunne ha flere barn, barn nr e med tredje far liksom. Det er ikke tolkning fra min side. Anonymkode: 7bec9...6f3 And you shouldn’t. Det er jo bare fornuftig, kanskje hun tenkte at du trengte en realitetsorientering. Du klarer jo ikke å velge menn / være i ett stabilt forhold. Hvorfor du fortsetter å drømme om å gjøre samme feilen flere ganger skjønner jeg ikke. Fool me once, shame on you, fool me twice shame on me.. fool me trice??? Altså, hvor mange barn skal du sette til verden med et shit liv? Jeg har selv vokst opp med halv-søsken og min mor som alenemor og min far som en shit-halveis far. Min mor var en idiot.. og jeg har ett dårlig forhold til far. Please stop. Anonymkode: 8264c...d1d 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #16 Skrevet 18. august 2024 Hvis du treffer mr. Perfect og dere vil ha et felles barn, så støtter jeg deg i det. Men ville tenkt at mr. Perfect må ha familie-mann-kvaliteter over veldig mye annet. Jeg ville ikke sagt til min søster at håper hun ikke får barn nr 4. Det er utidig innblanding fra henne å si at du ikke kan få barn nr 3. Jeg selv har to barn og er veldig fornøyd med det. Barn er dyrt og jeg ønsker å kunne skjemme de bort litt + meg selv. Hvis jeg skulle hatt et tredje barn hadde det blitt mindre tid til de to andre og spørs om jeg noen gang hadde fått råd til frisør, trening og slike ting. Ikke at jeg er et ødeland på luksus, men økonomi og tidsstyring går rundt på en behagelig måte nå. Så, kjære ts, dette kan du jo kanskje tenke litt på - kanskje blir du fornøyd med de to du har likevel❤️ Mine barn er 9 og 12, og eldste ønsker seg klær og utstyr for tusenvis til skolestart. Det får han selvsagt ikke, men det illustrerer litt at barn kan være dyre i drift for å si det litt flåsete. Anonymkode: ab91a...e85 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #17 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Sorry, er bare ærlig. Det er min kjøre søster , storesøster. Hun har tre nydelige barn og 41 år, jeg er 33år og to barn. Hun har flere ganger sagt at jeg ikke kan ha flere barn siden jeg har to fedre i bildet det holder i massevis. Har ikke planer om det heller. Men bare det å si det... Så vet jeg mannen hennes er keen på et barn nr 4, de har god økonomi og alt på stell i livet. Hun har sagt det er stopp men følte hun hintet litt idag igjen på at hun vil ha baby men tror ikke det går pga alder. Nå som endelig barna de sine begynner å bli store og vi kan finne på litt ting, ikke kveles av familie livet hjemme. Jeg skulle gjerne hatt en kjæreste som jeg kunne hatt et felles barn med men er ikke et must. Føler det blir en slags konkurranse mellom oss nå, det er litt kjipt. Føler hun ikke vil jeg skal ha barn nr 3 og jeg ikke håper hun skal ha nr 4. Det litt også med at det blir så mye tid til det da. Enda mer "oppmerksomhet" der og enda flere barn i di sitt hjem, føler det vrimler til sammen av oss søsken på 3 nå. 3 mann er mann, vår bror og har kun en sønn. Er det vanlig å kjenne på det jeg kjenner? Jeg beklager om det virker sært. Anonymkode: 7bec9...6f3 Jeg forstår faktisk ikke noe av dette. Hvor mange barn JEG får påvirkes da ikke av hvor mange barn mine søsken får😳 jeg forstår heller ikke hvorfor du føler det er "blitt en konkurranse". Hva slags konkurranse? Hvem vinner? Hva skal til for å vinne eller tape? Din søster kunne sikkert valgt å holde munn eller ordlegge seg mer diplomatisk, men du er 33 år og har to barn med ulike fedre. De fleste vil jo tenke at det kanskje ikke er optimalt med et tredje barn med en tredje mann. Men det kan godt være at du har både økonomi, kapasitet og plass til dette samt liker logistikken. Anonymkode: 862bf...084 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #18 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg blir litt irritert bare når jeg ikke kan ha mann nr 3 med barn. Akkurat som jeg er bannlyst men ikke hun. Det rare er at vi aldri egentlig har et sjalusi problem, iallefall ikke når det gjelder penger. Anonymkode: 7bec9...6f3 At hun sier at du ikke kan, betyr ikke at du objektivt sett ikke kan. I hennes øyne så kan hun og ikke du. Hva så? Anonymkode: 862bf...084
AprilLudgate Skrevet 18. august 2024 #19 Skrevet 18. august 2024 Begge to bør klappe nebbet tenker jeg 🤷♀️ 1 1
Maleficenta Skrevet 18. august 2024 #20 Skrevet 18. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg blir litt irritert bare når jeg ikke kan ha mann nr 3 med barn. Akkurat som jeg er bannlyst men ikke hun. Det rare er at vi aldri egentlig har et sjalusi problem, iallefall ikke når det gjelder penger. Anonymkode: 7bec9...6f3 Søsteren sin bestemmer da ikke at du ikke får lov til å gå et tredje barn med en tredje kjæreste. Ikke at jeg forstår hvorfor du vil ha det men... Endret 18. august 2024 av Maleficenta 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå