AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Del Skrevet 17. august 2024 Hei! Vanligvis har jeg sterke mensensmerter hvor jeg helst skulle ha ligget i fosterstilling hele dagen, med smerter både i mage og rygg, samt at det kan strømme smerter ned i beina mine. Disse smertene kommer dagen før ventet mens. Deretter har jeg kraftige blødninger de 2-3 første dagene, med vonde smerter. Etter dette roer både blødningene og smertene seg, og jeg er ferdig etter 6 dager. Denne gangen var det litt merkelig, og jeg vet ikke om dette er bra eller ikke? Min samboer og jeg prøver jo også å få barn. Denne gangen hadde jeg noen små smerter 2 dager før mensen. Dagen etter fikk jeg blødning, men ikke i nærheten av like mye som jeg pleier, pluss at jeg hadde null smerter!! Blødningen ble mer på dag 2, og den har holdt seg stabil frem til nå (dag 3). Synes dette er veldig merkelig, da jeg pleier å ha både kraftige blødninger og smerter, men at det ikke er i nærheten av det samme nå. I mellom tiden fra eggløsning og frem til dagen jeg fikk blødning opplevde jeg å være ekstremt sulten, samt at det kunne komme litt småkvalm av og til. Ikke minst følte jeg meg «syk». Jeg så for meg at dette kunne være eventuelle graviditetssymptomer, men da jeg først fikk mensen (som jeg antar), så synes jeg det var merkelig hvordan den er nå i forhold til hvordan den vanligvis er. Kan også legge til at jeg sliter med cyster på eggstokkene, og litt mer smerter pga dette. Dette er også en grunn til at mensensmertene forverrer seg. Tenker dere at det er et godt tegn at det ikke er noen form for smerter, eller kraftige blødninger slik som vanlig? Anonymkode: 7fed1...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #2 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Vanligvis har jeg sterke mensensmerter hvor jeg helst skulle ha ligget i fosterstilling hele dagen, med smerter både i mage og rygg, samt at det kan strømme smerter ned i beina mine. Disse smertene kommer dagen før ventet mens. Deretter har jeg kraftige blødninger de 2-3 første dagene, med vonde smerter. Etter dette roer både blødningene og smertene seg, og jeg er ferdig etter 6 dager. Denne gangen var det litt merkelig, og jeg vet ikke om dette er bra eller ikke? Min samboer og jeg prøver jo også å få barn. Denne gangen hadde jeg noen små smerter 2 dager før mensen. Dagen etter fikk jeg blødning, men ikke i nærheten av like mye som jeg pleier, pluss at jeg hadde null smerter!! Blødningen ble mer på dag 2, og den har holdt seg stabil frem til nå (dag 3). Synes dette er veldig merkelig, da jeg pleier å ha både kraftige blødninger og smerter, men at det ikke er i nærheten av det samme nå. I mellom tiden fra eggløsning og frem til dagen jeg fikk blødning opplevde jeg å være ekstremt sulten, samt at det kunne komme litt småkvalm av og til. Ikke minst følte jeg meg «syk». Jeg så for meg at dette kunne være eventuelle graviditetssymptomer, men da jeg først fikk mensen (som jeg antar), så synes jeg det var merkelig hvordan den er nå i forhold til hvordan den vanligvis er. Kan også legge til at jeg sliter med cyster på eggstokkene, og litt mer smerter pga dette. Dette er også en grunn til at mensensmertene forverrer seg. Tenker dere at det er et godt tegn at det ikke er noen form for smerter, eller kraftige blødninger slik som vanlig? Anonymkode: 7fed1...41d Har du tatt en test da? Anonymkode: 27d69...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #3 Del Skrevet 17. august 2024 Tenker at dette trenger ikke betyr noe som helst og ingenting eller noen kan gi noe svar på om du er gravid eller ei enn en test. Har du symptomer på graviditet vil en test slå ut - da symptomene kommer av hcg stigning. Anonymkode: 2d772...6ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har du tatt en test da? Anonymkode: 27d69...0bf Tok en test 11.8, og denne var negativ. Har ikke tatt noe etter jeg fikk blødning.. Anonymkode: 7fed1...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #5 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tok en test 11.8, og denne var negativ. Har ikke tatt noe etter jeg fikk blødning.. Anonymkode: 7fed1...41d Ville tatt en ny test. Anonymkode: 27d69...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå