AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Del Skrevet 17. august 2024 Naboen er i gang med sin årlige bursdagsfeiring. God stemning, masse latter og høy musikk, selvsagt. Men jeg og samboeren er uenige ang. hva vi skal tolerere. Naboen har fest én gang i året, ellers er det stille derfra. Dessverre for meg, jobber jeg søndager, og må stå opp klokken syv. Men jeg synes det er hyggelig at naboen får feire bursdagen sin, og tenker at man gir og tar litt, så får heller naboen tåle at det en sjelden gang kommer lyd fra oss også. Jeg har ørepropper liksom, og overlever én dag med litt lite søvn på jobb. Samboeren, som forøvrig ikke skal på arbeid, mener at det burde uansett være stille til 23:00, og i hvertfall ikke over midnatt, for da inntrer helligdagsfreden. Ikke at vi kommer til å be naboen dempe seg likevel, men vi er bare meget uenig om hva som burde tolereres når man har naboer. Hva tenker dere? Anonymkode: b07df...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 17. august 2024 #2 Del Skrevet 17. august 2024 Om det er én gang i året ville jeg gitt rimelig med slack - til 1-2 i hvert fall. Synes det er veldig strengt å si at folk skal være knyst stille fra 23 på en lørdags kveld. Om det er slik at det går ut over søvn/jobb ville jeg heller, hvis mulig, sagt fra på forhånd, slik at de i alle fall var stille/stillere fra et avtalt tidspunkt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 17. august 2024 #3 Del Skrevet 17. august 2024 Om det er noe som gjentar seg ukentlig/ofte fra samme nabo, så syns jeg det er innafor å forvente stillhet fra 23. I tilfeller som du beskriver, så ville jeg nok hatt en toleranse for bråk frem til i hvert fall 02-tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå