AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Skrevet 17. august 2024 Singel dame i slutten av 40-årene som ønsker å finne meg en 10-20 år yngre mann. Ikke for et forhold men kun som en elsker. Hvordan går jeg fram for å finne han? Anonymkode: 04b51...24b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #3 Skrevet 17. august 2024 Snapchat. Eller alle mulige datingapper. De står i kø. K49 Anonymkode: 75918...202 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Skrevet 17. august 2024 Tinder, eller gå ut Anonymkode: ca85c...4e1 1
bullehurk Skrevet 17. august 2024 #7 Skrevet 17. august 2024 Lovise78 skrev (2 minutter siden): Tinder, Happn eller Hinge? Hvis en skal gjøre det på den "digitale" måten, ja. Ellers er det bare å gå til nærmeste pub (om du bor i by) . Det er den enkleste sak i verden, ærlig talt. Som det skrives lenger opp, de står i kø. Kv 48, med yngre elsker(e) 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #8 Skrevet 18. august 2024 8 hours ago, bullehurk said: Hvis en skal gjøre det på den "digitale" måten, ja. Ellers er det bare å gå til nærmeste pub (om du bor i by) . Det er den enkleste sak i verden, ærlig talt. Som det skrives lenger opp, de står i kø. Kv 48, med yngre elsker(e) 🤢🤢🤢🤮🤮🤮 Anonymkode: f38f3...6e6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #9 Skrevet 18. august 2024 bullehurk skrev (14 timer siden): Hvis en skal gjøre det på den "digitale" måten, ja. Ellers er det bare å gå til nærmeste pub (om du bor i by) . Det er den enkleste sak i verden, ærlig talt. Som det skrives lenger opp, de står i kø. Kv 48, med yngre elsker(e) Godt tips på hvor. Men så kommer det til hvordan? Ja, noen har Casual på Tinder-profilen sin, men det er ikke alltid de mest attraktive. Hvordan komme inn på temaet hvis det er en fyr som egentlig ser etter et forhold? Og på byen, greit nok å skaffe ONS, men i min alder er det ikke bare enkelt å legge an på en yngre fyr..kan bli oppfattet som ekkelt, som enkelte antyder her. Noen tips? Anonymkode: 04b51...24b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #10 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Godt tips på hvor. Men så kommer det til hvordan? Ja, noen har Casual på Tinder-profilen sin, men det er ikke alltid de mest attraktive. Hvordan komme inn på temaet hvis det er en fyr som egentlig ser etter et forhold? Og på byen, greit nok å skaffe ONS, men i min alder er det ikke bare enkelt å legge an på en yngre fyr..kan bli oppfattet som ekkelt, som enkelte antyder her. Noen tips? Anonymkode: 04b51...24b Du spør hva de ser etter når du chatter med de, så sier du hva du er ute etter. Du gjør det fryktelig mye mer komplisert enn det behøver å være. Anonymkode: c1140...012
imagineme Skrevet 18. august 2024 #11 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Godt tips på hvor. Men så kommer det til hvordan? Ja, noen har Casual på Tinder-profilen sin, men det er ikke alltid de mest attraktive. Hvordan komme inn på temaet hvis det er en fyr som egentlig ser etter et forhold? Og på byen, greit nok å skaffe ONS, men i min alder er det ikke bare enkelt å legge an på en yngre fyr..kan bli oppfattet som ekkelt, som enkelte antyder her. Noen tips? Anonymkode: 04b51...24b Om du kun er ute etter å ha sex, så spiller vel ikke utseendet så stor rolle? Som folk sier, sett "casual" på profilen din så skal du se at innboksen din fyller seg raskere enn du rekker å si kake.
bullehurk Skrevet 18. august 2024 #12 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt tips på hvor. Men så kommer det til hvordan? Ja, noen har Casual på Tinder-profilen sin, men det er ikke alltid de mest attraktive. Hvordan komme inn på temaet hvis det er en fyr som egentlig ser etter et forhold? Og på byen, greit nok å skaffe ONS, men i min alder er det ikke bare enkelt å legge an på en yngre fyr..kan bli oppfattet som ekkelt, som enkelte antyder her. Noen tips? Anonymkode: 04b51...24b De interesserte kommer til deg, ingen problem. Et annet tips ... Hadde du tatt HI med nicket ditt istedet for anonym, hadde innboksen din vært full nå.
Nowayback Skrevet 18. august 2024 #14 Skrevet 18. august 2024 Veldig merkelig å spør om noe som har et så opplagt svar.
Nowayback Skrevet 18. august 2024 #15 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Wordfeud Anonymkode: ca85c...4e1 Erfaring med det?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #16 Skrevet 18. august 2024 DelvisPresley skrev (2 minutter siden): Erfaring med det? Ikke den du spør, men jeg har. Digger egentlig Wordfeud, men sluttet å spille fordi jeg ble forsøkt sjekket opp hele tiden. Merkelig opplegg, jeg ville jo bare spille og hadde ikke bilde av meg selv eller noe 😅 Anonymkode: 5c536...1a1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #17 Skrevet 18. august 2024 DelvisPresley skrev (35 minutter siden): Erfaring med det? Jeg skrev det litt på spøk 😊 men ja, jeg fikk mange tilbud der, hadde ikke bilde en gang. Jeg var ikke klar over at det var en arena man kunne bli oppsøkt på en gang. Endre til et mannsnavn og inn bilde av en bil, ikke hørt noe etterpå. Anonymkode: ca85c...4e1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #18 Skrevet 18. august 2024 imagineme skrev (5 timer siden): Om du kun er ute etter å ha sex, så spiller vel ikke utseendet så stor rolle? Som folk sier, sett "casual" på profilen din så skal du se at innboksen din fyller seg raskere enn du rekker å si kake. HI her. Utseendet er absolutt viktig selv om det kun er for sex. Må jo være en viss grad av tiltrekning for å tenne på noen, holder ikke at det er to bein, to armer og puls. Anonymkode: 04b51...24b
imagineme Skrevet 18. august 2024 #19 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): HI her. Utseendet er absolutt viktig selv om det kun er for sex. Må jo være en viss grad av tiltrekning for å tenne på noen, holder ikke at det er to bein, to armer og puls. Anonymkode: 04b51...24b Vil nok tro du får "alt" deler på en eller annen datingapp. Er et kjøttmarked uten like der ute 🙂
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #20 Skrevet 18. august 2024 HI her. Kan rapportere om at jeg hvertfall er i gang med å etablere kontakt på datingapp. Fått respons fra et par stykk som absolutt virker aktuelle. Jeg tar ikke lett på dette selv om det kun er for sex. Forventer likevel respekt og gir selvsagt respekt tilbake. Anonymkode: 04b51...24b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå