Gjest Bare innom Skrevet 19. februar 2006 #1 Skrevet 19. februar 2006 Nå er jeg drittlei..... Har slitt med korte sykluser i lengre tid nå (17 dager) men det har egentlig gått ganske greit siden jeg ikke menstruerte mer enn max 4-5 dager. Da ble det i alle fall nesten 2 uker uten blødninger. MEN, så skjer det, perioden blir bare lengre... og lengre.... og lengre, så nå har jeg bare 7 blødningsfrie dager før det er på'n igjen. Legen finner ingenting galt, og mener dette er noe jeg må leve med, så da sitter jeg her da, med konstant PMS (egentlig ikke plaget med det, men dette var jo en klagetråd, ikke sant?) Sympatierklæringer mottas med takk, og er det noen som føler trang til å be meg om å slutte å klage, jeg tåler det også.
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #2 Skrevet 19. februar 2006 Føler med deg. Jeg har bare sluttet å ha det jeg da, er et helvete hver måned
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #3 Skrevet 19. februar 2006 Samme her. Har ikke hatt mensen på over ett år nå og planlegger å fortsette slik.
Gjest 2324 Skrevet 19. februar 2006 #4 Skrevet 19. februar 2006 Skjønner veldig godt at du er frustrert. Jeg for min del er på min andre mens i løpet av bare 2 uker.. Skjønner ikke hva som skjer jeg, går på p-piller og aldri hatt lignende problemer før.
Gjest vimse Skrevet 19. februar 2006 #5 Skrevet 19. februar 2006 Jeg synes da vitterlig du har rett til å klage!!! Har du bedt om henvisning til spesialist, evt. gynekologisk avd på ditt lokale sykehus? Her er jo muligheten for en mye grundigere og bredere undersøkelse enn det en vanlig allmennpraktiserende lege kan tilby.
Gjest Bare innom Skrevet 19. februar 2006 #6 Skrevet 19. februar 2006 Takk for forståelsen, den trengte jeg nå! En ekstra god klem til deg Milah, håper det er kun et engangstilfelle for deg! Nei jeg har ikke bedt om videre utredning. Jeg er ganske sjenert på akkurat dette området, og synes det er veldig flaut å klage over noe som legen tydeligvis regner som en bagatell Egentlig ganske rart at jeg skal være sjenert over sånne ting. Jeg er jo voksen, har født to barn, har vært innlagt både p.g.a det ene og det andre, men akkurat når det kommer til mensen..... da blir jeg pinlig berørt! Men, kanskje jeg skulle ha tatt kontakt i morgen for å høre hva han har å si? Det skader jo ikke å spørre, han kan jo ikke akkurat le meg opp i ansiktet heller.
Gjest vimse Skrevet 19. februar 2006 #7 Skrevet 19. februar 2006 Nei, han kan ikke det, og det kan være greit å ha sjekket det, uansett! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #8 Skrevet 19. februar 2006 Ta kontakt med legen du. Jeg følte det på samme måte som deg, men opplevde faktisk at legen pushet på for å få meg til å gjøre noe med det og i dag er jeg veldig glad for at jeg hørte på ham.
Gjest Samme gjest som over Skrevet 19. februar 2006 #9 Skrevet 19. februar 2006 Husk på at det ikke er bra å blø for mye heller. Da jeg kom meg til legen var jeg så blodfattig at jeg nærmet meg hjertesvikt.
Ling Skrevet 20. februar 2006 #10 Skrevet 20. februar 2006 Et lit tips: Både homeopati og akupunktur kan hjelpe med å regulere menssyklus. Lykke til!
ashera Skrevet 20. februar 2006 #11 Skrevet 20. februar 2006 Et lit tips: Både homeopati og akupunktur kan hjelpe med å regulere menssyklus. Lykke til! ← Akupunktur kan hjelpe! Hvis du tåler hormonelle prevensjonsmidler kan cerazette eller hormonspiral være et alternativ. Det er merkelig at du ikke har fått tilbud om utredning, det er jo helsefarlig å blø så mye som du gjør nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå