AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Del Skrevet 17. august 2024 Mannen min vil så gjerne prøve... jeg er litt redd. Hvordan gjøre det best mulig? Dere som gjør det. Er det jevnlig? Har dere plager som følge av det? Kan man få hemorider? Anonymkode: 973e6...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #2 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mannen min vil så gjerne prøve... jeg er litt redd. Hvordan gjøre det best mulig? Dere som gjør det. Er det jevnlig? Har dere plager som følge av det? Kan man få hemorider? Anonymkode: 973e6...669 Alle som har hemorider har anal sex! Er ikke denne påstanden litt dum? Det skrur hvertfall opp statistikken på hvor mange har anal sex, men er grunn for denne påstanden 🤫🤯 Anonymkode: 065dc...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 17. august 2024 #3 Del Skrevet 17. august 2024 Nei, det er vel det eneste jeg sier nei til, når det kommer til sex. Jeg har prøvd og det er bare ubehagelig.... 🤮 Dessuten synes jeg det er veldig unaturlig at det skal en penis inn der. Det blir helt feil i mitt hode. Heldigvis har ingen av de jeg har hatt sex med, visst noen særlig interesse for analsex. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvordan gjøre det best mulig? Dere som gjør det. Er det jevnlig? Har dere plager som følge av det? Kan man få hemorider? Anonymkode: 973e6...669 For meg så er det egentlig ikke noe som «best» mulig. Men det er noen ting som redusere ubehag og risiko for skader. Tarmen med dens perestaltikk er ikke konstruert for å innføre ting, men lede myke ting (avføring) ut. Det som reduserte ubehag mest for min del, er å bruke veldig lang tid og store mengder glidemiddel som er for analsex. Du vil ikke bruke glidemiddel som tas opp/tørker ut raskt. Da jeg ikke liker det, så gjør vi det ikke jevnlig. Vi prøvde noen ganger og jeg syntes bare det er ubehagelig uansett forberedelser, glidemiddel etc. Men ja. Selvfølgelig kan man få plager av det. Det finnes ikke en riktig måte å ha analsex på, men det finnes tiltak for å redusere risiko. Anonymkode: 0ab30...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 17. august 2024 #5 Del Skrevet 17. august 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Mannen min vil så gjerne prøve... jeg er litt redd. Hvordan gjøre det best mulig? Dere som gjør det. Er det jevnlig? Har dere plager som følge av det? Kan man få hemorider? Anonymkode: 973e6...669 Tips og triks om selve gjennomføringen i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 17. august 2024 #6 Del Skrevet 17. august 2024 Liker både å gi og få, men det er litt mye styr så det er sjelden jeg gir. Får litt oftere da og liker egentlig det bedre 😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #7 Del Skrevet 18. august 2024 Vi har jevnlig analsex ja, faktisk oftere enn vaginal sex og flere ganger i uken. Har ikke og har heller aldri hatt hemoroider. Jeg foretrekker analsex siden jeg får bedre orgasmer og jeg trenger ikke å hjelpe til med hånda for å få orgasmen i motsetning til sex vaginalt. Hvis du er redd så foreslår jeg at dere ikke har analsex før du føler deg klar, hvis du i det hele tatt har lyst til å prøve? Det at vi foretrekker analsex betyr selvsagt ikke at det er for alle. Anonymkode: 3792e...b96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #8 Del Skrevet 22. august 2024 Nei, liker ikke penetrering. Så det skjer ikke. Er bare ubehagelig. Kan fint ta i mot finger og gi finger, og blir tent av hvor tent mannen blir.. men penetrering fungerer ikke for meg. Anonymkode: d18a0...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #9 Del Skrevet 22. august 2024 Liker ikke penetrering, har forsøkt med penis 1 gang, men han er rett og slett for tykk. Men jeg liker tunge og finger rundt åpningen, og eventuelt en buttplug. Anonymkode: 80f22...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 22. august 2024 #10 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 20.11): Hvordan gjøre det best mulig? Best mulig blir det når begge faktisk har lyst og tenner på det. Glidekrem er en selvfølge. Ta det rolig første gang og egentlig alle ganger etterpå - det kommer litt an på hver enkelt hvor rolig det skal / må / bør være AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 20.05): Dere som gjør det. Er det jevnlig? Har dere plager som følge av det? Kan man få hemorider? Jevnlig ja. Ingen plager, bare glede og orgasme. Renslighet er viktig både før og etterpå. Hemorider har lite med dette å gjøre. Er du disponert for hemorider så får du det uansett. Hard avføring er en mye større belastning, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 22. august 2024 #11 Del Skrevet 22. august 2024 Spennende, men oppskrytt. Prøv med en finger først hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #12 Del Skrevet 22. august 2024 Tanken er spennende, men fysisk, og i praksis, er det mindre tilfredsstillende (for en mann) enn vaginalsex. For en god del kvinner er det direkte ubehagelig. Anonymkode: 9c6b9...397 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OxBall Skrevet 22. august 2024 #13 Del Skrevet 22. august 2024 On 8/17/2024 at 8:05 PM, AnonymBruker said: Mannen min vil så gjerne prøve... jeg er litt redd. Hvordan gjøre det best mulig? Dere som gjør det. Er det jevnlig? Har dere plager som følge av det? Kan man få hemorider? Anonymkode: 973e6...669 Du kjøper inn strap-on utstyr og glidemiddel, tar det på og roper fra soverommet at du er klar 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #14 Del Skrevet 22. august 2024 Ja, en gang i blant, absolutt. Anonymkode: 72c30...63c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #15 Del Skrevet 22. august 2024 Liker en liten plugg i rumpa innimellom, eller kos utenpå. Ikke begeistret for analsex som i full penetreringssamleie nei. Har dårlige erfaringer med eks som ble besatt av det og at jeg har opplevd å få en rift som aldri grodde. Anonymkode: 321ff...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #16 Del Skrevet 22. august 2024 Nei. Vondt og ekkelt Anonymkode: 6f89d...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #17 Del Skrevet 22. august 2024 takinova skrev (1 time siden): men oppskrytt Definitivt. Noen sier at rumpa er trangere, men det er jo langt fra sannheten. Det er kun trangt ved åpningen, og selv der blir det fort slapt når musklene der slapper av, så skjønner ikke helt hva som er så fantastisk med det Anonymkode: 11a10...70f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #18 Del Skrevet 22. august 2024 Nei. Føles ut som om jeg må drite. Han en nydelig vagina, så ser heller ikke hvorfor en mann skal inn i anuset mitt. Anonymkode: 71d83...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #19 Del Skrevet 22. august 2024 Hater det, ubehagelig uansett hvor mye vi varmer opp. Har gitt opp anal. Anonymkode: 9d986...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #20 Del Skrevet 22. august 2024 Ja, jeg (kvinne) liker analsex. Men nå tenner jeg på det i utgangspunktet. Som andre skriver - jeg er ikke sikker på om det er noe man bør prøve om det egentlig bare er den ene parten som har lyst Anonymkode: ffbbf...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå