AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Skrevet 17. august 2024 Hun er ei livsglad og morsom jente, som tester veldig grenser om dagen. Vi må ha gjemt bort mye av tingene hennes fordi det tegnes på vegger og limes ting på teppegulvet. Hu har tidligere hatt ganske fri tilgang til kreative ting fordi det er hennes lek. Hun leker ikke særlig med leker. Hun må konstant bli snakket til om å roe seg ned, alt skal gjøres fort som å helle melk i glasset også renner det over, ta fort på syltetøy på brødskive så det er syltetøy utover hele bordet. Vi er kanskje ikke de eneste som har en sånn 5 åring? Nå har det blitt mye forespørsel om leking med venner og andre foreldre sier hu er helt super å ha på besøk. Når vi har besøk av venner så testes alt av grenser og de må nesten fotfølges.. det er barnet vårt som tar insj til det meste av påfunn. Så vi kvier jo oss til å ha vennene hennes på besøk for det er utrolig slitsomt 😅 hva kan vi gjøre? Hvordan snakke med henne? Hun skal begynne på skolen nå så vi håper kanskje hu for utfoldet seg på en annen måte der som gjør henne godt. Anonymkode: a8541...288
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #2 Skrevet 17. august 2024 Sånn er min seksåring også. Kan ikke la henne sitte med maling eller lignende alene, da er det brått overalt. Finner også på mye påfunn og ramp. Heldigvis ikke slik borte hos folk 😆 spiser også pent borte, men hjemme prøver hun seg stadig.. slitsomt, men det går nok over Anonymkode: 65df3...ecb
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #3 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Sånn er min seksåring også. Kan ikke la henne sitte med maling eller lignende alene, da er det brått overalt. Finner også på mye påfunn og ramp. Heldigvis ikke slik borte hos folk 😆 spiser også pent borte, men hjemme prøver hun seg stadig.. slitsomt, men det går nok over Anonymkode: 65df3...ecb Godt å høre det er sånn hos andre også, hun er så herlig men alt det blir borte i mas og irettesetting. Har mye dårlig samvittighet. Men hu er et sirkus 😂 Anonymkode: a8541...288
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Skrevet 17. august 2024 Jeg har en 6 åring som driver oss alle til vannvidd. Skal begynne på skole nå. Han er helt super ute blant folk. Får høre fra damene på sfo hvor vidunderlig han er og blablabla. Med en gang han kommer hjem er det krig. Bokstavelig talt. Hyling, vræling, vold og spytting. Holder på å klikke for meg. Jeg håper det er fase han sliter med, har lest ett eller annet om 6-års krisen og tenker enten er det det eller så har han en diagnose. Så føler absolutt med deg Anonymkode: d39d6...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå