AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Skrevet 17. august 2024 Som tittelen sier, startet jeg i en ny jobb i august og har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Jeg jobber på en svært mannsdominert arbeidsplass, hvor jeg er den eneste kvinnen på kontoret, blant cirka 50 ansatte. Det er 3 andre kvinner på bygget, men i andre avdelinger. Jeg er litt bekymret fordi jeg må informere om graviditeten før prøvetiden er over, og det gjør meg stresset. Selv om jeg vet at det ikke er lov å si opp noen på grunn av graviditet, er jeg redd for at de kan finne andre grunner til det. Jeg gjør en god jobb og ville ikke vært bekymret under normale omstendigheter. Er det noen som har råd til hvordan jeg bør gå frem? Jeg setter stor pris på å høre fra noen som har vært i en lignende situasjon. Anonymkode: a2c38...e65
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #2 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Som tittelen sier, startet jeg i en ny jobb i august og har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Jeg jobber på en svært mannsdominert arbeidsplass, hvor jeg er den eneste kvinnen på kontoret, blant cirka 50 ansatte. Det er 3 andre kvinner på bygget, men i andre avdelinger. Jeg er litt bekymret fordi jeg må informere om graviditeten før prøvetiden er over, og det gjør meg stresset. Selv om jeg vet at det ikke er lov å si opp noen på grunn av graviditet, er jeg redd for at de kan finne andre grunner til det. Jeg gjør en god jobb og ville ikke vært bekymret under normale omstendigheter. Er det noen som har råd til hvordan jeg bør gå frem? Jeg setter stor pris på å høre fra noen som har vært i en lignende situasjon. Anonymkode: a2c38...e65 Har du veldig lang prøvetid? Du trenger ikke varsle før det er 3 mnd til permisjonen starter. Anonymkode: b7355...436
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Skrevet 18. august 2024 Jeg er også der selv. Ble gravid i det jeg startet,de er veldig negative til graviditet hos meg. Det blir til at jeg tar abort ikke bare pga jobb men mye derfor. Jeg har barn fra før av. Anonymkode: e58ff...c75
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #4 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er også der selv. Ble gravid i det jeg startet,de er veldig negative til graviditet hos meg. Det blir til at jeg tar abort ikke bare pga jobb men mye derfor. Jeg har barn fra før av. Anonymkode: e58ff...c75 😳 Anonymkode: 95835...964
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #5 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 😳 Anonymkode: 95835...964 Jeg ordla meg litt feil. Ingen vet jeg er gravid men måten de snakker på om graviditet og gir meg dårlig magefølelse. Jeg tar abort oga en ubrukelig mann som ikke stiller opp på noe blir til at jeg gjør alt selv. Anonymkode: e58ff...c75
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #6 Skrevet 18. august 2024 De har ansatt en fertil kvinne. Da må de nesten godta at du blir gravid😅 sånn er det bare.. Barnet du snart vil få har så mye større betydning i ditt lange liv enn hva disse mannfolka tenker om at du er gravid. Anonymkode: 93f85...84a
lillebamsemums Skrevet 19. august 2024 #7 Skrevet 19. august 2024 jeg har nylig fått ny jobb, og informerte ikke på intervjuet at jeg var gravid. (selv om det er veldig tydelig da jeg er i uke 30). Skrev bare en mail til jobben da jeg fikk tilbud om jobben og forklarte at jeg hadde termin i november. er ingen som har kommentert det til nå. men er snakk om en ekstra jobb ved siden av. to dager i uka på kveldstid. så ikke veldig vanskelig å finne noen å fylle de få timene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå