AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Skrevet 17. august 2024 Jeg avtalte telefontid med en klarsynt mann som reklamerer for sine tjenester på nettet. Han glemte å ringe meg opp da vi hadde avtalt tid, og da jeg ringte han hadde han glemt vår avtale og sa at han kranglet med kjæresten sin, men skulle ringe meg 10 minutter senere, og det gjorde han. Den neste gangen vi hadde avtale fikk jeg sms om at han ble 20 minutter forsinket, fordi han hadde sex med en dame (Ja han skrev det til meg). Jeg kan ikke forestille meg at en klarsynt person klarer å koble seg på minutter før han skal lese kunden, når han har vært i full krangel og er oppkjørtet og sint, eller har hatt sex? Forklar meg den som kan🤨 Anonymkode: 9a21c...0b0
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #2 Skrevet 17. august 2024 Profesjonell? Ordet profesjonell hører overhodet ikke sammen med "klarsynt". Det er svindel. Anonymkode: d2944...a74 7 3
Surpomp Skrevet 17. august 2024 #3 Skrevet 17. august 2024 Hallo, klarsynte som helbreder/spår over telefon kan vel neppe kalles seriøs/profesjonell i det hele tatt…… At han forklarer forsinkelsen med sex eller krangel, tyder på at tilbyr helt andre tjenester enn du gikk ut fra. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #5 Skrevet 17. august 2024 Slutt å gi denne fyren mer penger, du kan like greit spyle dem ned i do. Jeg tenekr det er mer mellom himmel og jord enn vi vet og avskriver ikke at noen kan ha evner, men dette blir jo for dumt. Anonymkode: 4d4c1...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #7 Skrevet 18. august 2024 Dette høres jo helt på viddene ut. Om han er en dyktig klarsynt er det umulig å svare på utifra det du skriver, (og ja, teoretisk er det fullt mulig for han å koble seg på din energi i samme sekund som dere begynner samtalen, han trenger ikke forberede seg i timesvis til det), men at han tar jobben sin seriøst og er profesjonell i sitt forhold til kundene sine er en helt annen ting. Kutt ut hele fyren og finn en klarsynt som tar deg på alvor Anonymkode: af62e...af2 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #8 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette høres jo helt på viddene ut. Om han er en dyktig klarsynt er det umulig å svare på utifra det du skriver, (og ja, teoretisk er det fullt mulig for han å koble seg på din energi i samme sekund som dere begynner samtalen, han trenger ikke forberede seg i timesvis til det), men at han tar jobben sin seriøst og er profesjonell i sitt forhold til kundene sine er en helt annen ting. Kutt ut hele fyren og finn en klarsynt som tar deg på alvor Anonymkode: af62e...af2 Det høres merkelig ut at man i det ene sekundet kan være sint og være full av følelser, og i neste sekund skal klare å roe seg ned og koble seg på en kunde. Han sa til meg at han pleier å koble seg opp en halvtime før han har time, og da er det veldig uprofesjonelt og viser at han tar lett på jobben og er useriøs. Ts Anonymkode: 9a21c...0b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå