Gjest Hoia Skrevet 17. august 2024 #1 Skrevet 17. august 2024 (endret) Er ikke det litt rar form for kommunikasjon? Du setter deg i en offersituasjon. Ditt liv er ikke andres ansvar. Det er ditt ansvar. Da må du møte noen som setter pris på egenskapene dine? Du må ut av offer-stakkars meg-tankegangen? Hvis du ikke har hatt sex i en alder av 50 må du tenke at du kommer til å ha det før en alder av 51? Ingen vet hvor mange du har hatt sex med, kjemien med andre er det sentrale. Og er det et issuse, kan du oppsøke en prostituert, under lovlige forhold, i de landene det er lovlig. Folk liker forskjellige ting. Men nå er min tid som hobbypsykolog over her! Endret 17. august 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #2 Skrevet 17. august 2024 Egentlig burde det ikke være noen tråder på KG. Er som regel noe en kan google, spørre en annen person... dessuten er det mange dårlige råd man får. Er jo bare å innrømme at de fleste her er bare ensomme og stiller spørsmål her om alt mulig bare for å føle seg litt mindre ensom. Anonymkode: 0b8dd...c77
Gjest Hoia Skrevet 17. august 2024 #3 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Egentlig burde det ikke være noen tråder på KG. Er som regel noe en kan google, spørre en annen person... dessuten er det mange dårlige råd man får. Er jo bare å innrømme at de fleste her er bare ensomme og stiller spørsmål her om alt mulig bare for å føle seg litt mindre ensom. Anonymkode: 0b8dd...c77 Jeg tror ikke de fleste her er ensomme. Det er gøy å skrible litt om livet uten å messe ned andre i det virkelige livet, dessuten får en flere råd.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Skrevet 17. august 2024 Hoia skrev (47 minutter siden): Jeg tror ikke de fleste her er ensomme. Det er gøy å skrible litt om livet uten å messe ned andre i det virkelige livet, dessuten får en flere råd. Dette tenker jeg også. Og noen tråder er jo mer seriøse enn andre, av og til lufter man bare en problemstilling eller skriver med litt glimt i øyet. Anonymkode: adb08...33a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #5 Skrevet 17. august 2024 Alt er jo kvinners feil, aldri deres egen. Lettere å skylde på andre enn å ta selvkritikk. Tror det stikker litt dypere enn at du bare kan bestemme deg for å ha sex innen et år, eller gå til en prostituert, da...... Lov å være hobbypsykolog, men "don't quit your day job" ass .. 😛 Anonymkode: fe826...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå