Gå til innhold

Erfaring med Dermapen- behandling?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er din erfaring med det ift resultat? Ønsker å stramme opp huden litt generelt, men usikker på om denne behandlingen kan bidra med dette?

Anonymkode: be18c...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Dermapen, tok en gang en kur en gang på tre ganger og huden ble bare generelt mye bedre. Nå gjør jeg det litt når jeg har råd, og tid til å være litt rød i trynet 😛 

Jeg er veldig fornøyd og satt faktisk akkurat og så på når jeg skal booke neste, for nå er det veldig lenge siden.

Har prøvd alle hudpleiebehandlinger i verden og den rangerer på topp 3. 

Anonymkode: 3b208...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg liker Dermapen, tok en gang en kur en gang på tre ganger og huden ble bare generelt mye bedre. Nå gjør jeg det litt når jeg har råd, og tid til å være litt rød i trynet 😛 

Jeg er veldig fornøyd og satt faktisk akkurat og så på når jeg skal booke neste, for nå er det veldig lenge siden.

Høres bra ut! Har du da kombinert behandlingen med annen behandling? Og hvor lenge blir du rød i trynet ?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en Dermapen som jeg bruker nå og da. Jeg kjøpte den primært for å forebygge. Jeg har ikke rynker eller løs hud, med jeg synes huden min har blitt veldig myk og glatt. Angrer ikke på kjøpet. Mor har også kjøpt seg Dermapen, og hun er fornøyd med resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres bra ut! Har du da kombinert behandlingen med annen behandling? Og hvor lenge blir du rød i trynet ?😂

Jeg har tatt det med PRX peel en gang, det var som en pakkeløsning. Har også tatt profhilo rundt samme tider, det er ikke alltid lett å skille ut hva som gjør hva. 

Jeg opplever kanskje at dermapen mer glatter ut enn strammer opp på en måte.

Ikke nødvendigvis så rød så lenge, jeg har pleid å ta det på fredag etter jobb og ha null planer i helgen så går det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja forresten, jeg har også tatt det med skinbooster. Da går de ikke like dypt tror jeg, men de sluses inn stoffer som plumper opp huden.

Vært fornøyd med alle varianter, både for seg selv og med peel eller skinbooster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Callista skrev (8 minutter siden):

Jeg har kjøpt en Dermapen som jeg bruker nå og da. Jeg kjøpte den primært for å forebygge. Jeg har ikke rynker eller løs hud, med jeg synes huden min har blitt veldig myk og glatt. Angrer ikke på kjøpet. Mor har også kjøpt seg Dermapen, og hun er fornøyd med resultatet.

Hvor har dere kjøpt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 15.11):

Hvilke rangerer du som de to på topp? :)

Anonymkode: 3b92a...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callista skrev (På 17.8.2024 den 15.17):

Kan jeg spørre hvor dere har kjøpt det?

Anonymkode: 1d0b4...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kan jeg spørre hvor dere har kjøpt det?

Anonymkode: 1d0b4...6dc

Hjemmebehandling er ikke det samme som salongbehandling dessverre. Det er ikke vitenskapelig bevist at hjemmebehandling med Dermapen fungerer…

Anonymkode: b4a7a...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...