AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Skrevet 17. august 2024 Matcha med en på Tinder på torsdag. Følte vi hadde god tone i chatten. I går kveld spurte jeg om hu hadde lyst til å ta en is engang siden det sto i bioen hennes at hun likte is. Har enda ikke fått svar, og nei hun har ikke unmatcha meg. Er det bare jeg som er utålmodig, eller gikk jeg for fort frem? Anonymkode: 39531...b53 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #2 Skrevet 17. august 2024 Vanskelig for oss å si sikkert, men ut fra beskrivelsen din her har du ikke gjort noen verdens ting galt. Høres ut som et hyggelig forslag til første møte ispedd en ørliten bekreftelse på at du har lest bioen hennes. Ville anta hun bare er opptatt med noe og du litt utålmodig (aka. spent). Så kan vi selvfølgelig ikke vite noe særlig om intensjonene eller situasjonen til en du har chattet med i cirka et døgn, da. Anonymkode: 27fcb...16b 7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #3 Skrevet 17. august 2024 Du er utålmodig. Anonymkode: c4525...96d
Blått Skrevet 17. august 2024 #4 Skrevet 17. august 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Matcha med en på Tinder på torsdag. Følte vi hadde god tone i chatten. I går kveld spurte jeg om hu hadde lyst til å ta en is engang siden det sto i bioen hennes at hun likte is. Har enda ikke fått svar, og nei hun har ikke unmatcha meg. Er det bare jeg som er utålmodig, eller gikk jeg for fort frem? Anonymkode: 39531...b53 Jeg skjønner tankegangen din, men jeg tenker her at du må bare puste med magen og la det gå litt tid 🙂 Det er lørdag i dag! Kanskje hun gikk på byen i går? Kanskje hun sover lenge i dag? Kanskje hun tar lunsj med venninner? Kanskje hun er ekstremt fyllesyk og henger over toalettet? Kanskje hun skal på familiebursdag? Kanskje hun reiser på tur til en venninne? Noen ganger så tar det tid før folk svarer 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #5 Skrevet 17. august 2024 Alle damer har 100+ matcher til enhver tid. Du er bare en av mange i køen. Finn på noe mer spennende. Anonymkode: 7e6a9...845 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #7 Skrevet 17. august 2024 Is? Hadde takka nei... Anonymkode: 58ff4...aab
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #8 Skrevet 17. august 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Is? Hadde takka nei... Anonymkode: 58ff4...aab Hvorfor? Står tydelig at det er det hun liker. Anonymkode: 39531...b53
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #9 Skrevet 17. august 2024 Du er utålmodig. Anonymkode: e3992...129
Blått Skrevet 17. august 2024 #10 Skrevet 17. august 2024 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor? Står tydelig at det er det hun liker. Anonymkode: 39531...b53 Ikke overtenk det. 🙂 Det er som sagt lørdag. Bare ignorere de som sier nei. Folk er veldig forskjellige. Jeg liker selv at første daten er litt rolig og avslappet, da man faktisk må se om man liker å være rundt den personen og kan avslutte fort dersom det er en dårlig match. Det bildet man bygger seg opp gjennom nettet kan være veldig forskjellig fra den personen som de faktisk er! 🙂 Selv så foretrekker jeg at man ikke chatter i evigheten og kan heller ikke stille meg bak de som sier at du er utålmodig. Som sagt, folk er forskjellige. Endret 17. august 2024 av Blått 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #11 Skrevet 17. august 2024 Jeg liker saltstenger. Vil jeg bli bedt ut på saltstenger.. nei... Anonymkode: 58ff4...aab
miSs. Skrevet 17. august 2024 #12 Skrevet 17. august 2024 Står i bioen min at jeg liker å bake.. Ville jeg blitt spurt om å bake sammen en dag? Nei, tror ikke det. 1
Blått Skrevet 17. august 2024 #13 Skrevet 17. august 2024 (endret) 40 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg liker saltstenger. Vil jeg bli bedt ut på saltstenger.. nei... Anonymkode: 58ff4...aab 36 minutter siden, miSs. said: Står i bioen min at jeg liker å bake.. Ville jeg blitt spurt om å bake sammen en dag? Nei, tror ikke det. Det er så utrolig unødvendig å komme med sånne kommentarer. Hva er poenget med sånt? Å gjøre han mer nervøs? Han gjorde et flott forsøk, på noe som han følte kunne passe og kanskje dette er en ung mann som spør noen ut for første gang? Og hva hun tenker og føler? Hvem vet? Men la han nå være med det 🙂 Det spiller ingen rolle hva du foretrekker for det er ikke du som har blitt spurt ut. Endret 17. august 2024 av Blått 8 1 1
Bippeti Skrevet 17. august 2024 #14 Skrevet 17. august 2024 Synes det er godt initiativ å invitere på is. Fin første date. Min erfaring, og jeg er kvinne, er at mange mister interessen eller feiger ut når det blir snakk om å møtes. Jeg sender noen ganger en oppfølgingsmelding etter noen dager før jeg sletter, i tilfelle de bare har utsatt, men ellers så er det bare å tenke at du får luka ut folk som ikke er nok på på den måten. Slett match, glem, og se videre. Man må ha en sjel av stål for å holde ut de greiene der over tid. 7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #15 Skrevet 17. august 2024 Mange på tinder som er der mer for gøy/tidsfordriv enn å faktisk møte folk. Handler nok ikke om deg men om henne. Anonymkode: eb6cd...33e 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #16 Skrevet 17. august 2024 Bippeti skrev (4 minutter siden): Synes det er godt initiativ å invitere på is. Fin første date. Min erfaring, og jeg er kvinne, er at mange mister interessen eller feiger ut når det blir snakk om å møtes. Jeg sender noen ganger en oppfølgingsmelding etter noen dager før jeg sletter, i tilfelle de bare har utsatt, men ellers så er det bare å tenke at du får luka ut folk som ikke er nok på på den måten. Slett match, glem, og se videre. Man må ha en sjel av stål for å holde ut de greiene der over tid. Jeg er enig. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange syns det var dust gjort av ts. Jeg foretrekker å møtes i slike uformelle settinger, som heller ikke krever at første møte tar lang tid. Og når hun til og med skriver at hun liker is, er det naturlig å invitere henne ut på en is. Hvorfor skulle hun ellers opplyse om at hun liker is? Det er jo ikke akkurat en hobby. Anonymkode: e3992...129 4 1
Blått Skrevet 17. august 2024 #17 Skrevet 17. august 2024 4 minutter siden, Bippeti said: Synes det er godt initiativ å invitere på is. Fin første date. Min erfaring, og jeg er kvinne, er at mange mister interessen eller feiger ut når det blir snakk om å møtes. Jeg sender noen ganger en oppfølgingsmelding etter noen dager før jeg sletter, i tilfelle de bare har utsatt, men ellers så er det bare å tenke at du får luka ut folk som ikke er nok på på den måten. Slett match, glem, og se videre. Man må ha en sjel av stål for å holde ut de greiene der over tid. Just now, AnonymBruker said: Mange på tinder som er der mer for gøy/tidsfordriv enn å faktisk møte folk. Handler nok ikke om deg men om henne. Anonymkode: eb6cd...33e For så vidt, så må jeg si meg veldig enig med dette. Nettdating i seg selv, er derfor veldig slitsomt og du må virkelig ha nerver av stål for å holde ut 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #18 Skrevet 17. august 2024 Vanskelig å si TS. Folk er forskjellige. Du sier dere har chattet en dag, og du føler tonen er god. Hvor mye chatting, hvor gamle er dere? Jeg kan bare snakke for egen del. Jeg opplever at menn ofte etter bittelitt chat sammen snakker om treff, armkrok, forventer dirty snakk, bilder og ligging. Jeg er ikke en person som vil gå så fort fram. Sier ikke at du er sånn heller TS, men det kan være hun synes det ble for tidlig, eller har dårlig erfaring. Anonymkode: 792a7...bf1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #19 Skrevet 17. august 2024 Blått skrev (56 minutter siden): Det er så utrolig unødvendig å komme med sånne kommentarer. Hva er poenget med sånt? Å gjøre han mer nervøs? Han gjorde et flott forsøk, på noe som han følte kunne passe og kanskje dette er en ung mann som spør noen ut for første gang? Og hva hun tenker og føler? Hvem vet? Men la han nå være med det 🙂 Det spiller ingen rolle hva du foretrekker for det er ikke du som har blitt spurt ut. Det kan jo hende vi prøver å hjelpe TS på vei... og ikke ta alt så bokstavelig. Anonymkode: 58ff4...aab
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #20 Skrevet 17. august 2024 21 minutter siden, AnonymBruker said: Vanskelig å si TS. Folk er forskjellige. Du sier dere har chattet en dag, og du føler tonen er god. Hvor mye chatting, hvor gamle er dere? Jeg kan bare snakke for egen del. Jeg opplever at menn ofte etter bittelitt chat sammen snakker om treff, armkrok, forventer dirty snakk, bilder og ligging. Jeg er ikke en person som vil gå så fort fram. Sier ikke at du er sånn heller TS, men det kan være hun synes det ble for tidlig, eller har dårlig erfaring. Anonymkode: 792a7...bf1 Vi er begge i 20-årene. Vi chattet om studier og planer for helgen. Hun sa at hun studerer, men er fra Oslo og er en del der. Jeg befinner meg også utenfor Oslo, men er der ofte. Det var da jeg spurte om hun hadde lyst til å ta en is sammen en gang. Mine intensjoner var bare å få møte henne IRL og se om det er noe kjemi der. Thats it. TS Anonymkode: 39531...b53 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå