AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Skrevet 17. august 2024 Jeg anser ikke meg selv som deppa. Men jeg sliter i hverdagen. Alt er et ork. Orker knapt lage middag til familien. Husarbeid er veldig vanskelig. Vil ikke gjøre ting med barna. Eneste jeg vil er at kvelden skal komme så jeg får lagt både meg selv og ungene. Jeg vil bare sove når jeg er hjemme. På jobb har jeg det bra. Men jeg har jo skjønt at å være så tiltaksløs hjemme ikke er normalt når man har mann og barn? Tror det må være noe galt med meg Anonymkode: 60f79...3ac
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #2 Skrevet 17. august 2024 Kan det være at du er veldig sliten? Enten for mye psykisk stress eller at kroppen din ikke får nok næring og hvile? Anonymkode: b4c29...4ec
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #3 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan det være at du er veldig sliten? Enten for mye psykisk stress eller at kroppen din ikke får nok næring og hvile? Anonymkode: b4c29...4ec Jeg har iallefall ingen fysiske mangler, altså vitaminmangel eller noe sånt. Har tatt en del blodprøver hos legen og de er alle normale Anonymkode: 60f79...3ac
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Skrevet 17. august 2024 Det er ingen her som kan svare på det. Anonymkode: a4ec2...38e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #5 Skrevet 17. august 2024 Be legen din ta en blodprøve, da du kan mangle noe. Bare for å utelukke. Mange er sliten etter en ferie og det kan være tøft å starte på jobb igjen. Hvis du har stått i mye stress over tid og ting har roet seg ned og normalisert seg kan en ofte få en utladning. Anonymkode: a25a4...ba4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå