AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Del Skrevet 17. august Jeg har en venninde som forsøker å finne navn. Hun sa at hun ønsket å finne noe som var tradisjonelt men også litt fresht. Hun ville kalle opp, men ønsket ikke å velge et navn som hørtes ut som en gammel dame. Hun var glad når hun foreslo "Chersti". Jeg dro på smilet og sa, "oi, det var kult", ehm.. Nå tror hun at jeg også synes at det var en god ide. Spørsmålet er om jeg skal si ifra at det er helt hinnsides (sagt på en finere måte) eller bare nikke med? Ikke helt enkelt dette :/ Anonymkode: 6d124...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 17. august #2 Del Skrevet 17. august Hva med å foreslå den vanlige stavemåten, for å gjøre det enklere for barnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Del Skrevet 17. august Kjersti er kjempekoselig. Hvis hun velger Chersti, så tar hun jo bare etter, å hiver seg på trenden med å gjøre navn så spesielle og unike, bare ved en spesiell skrivemåte. Som veldig mange gjør for tiden. Så blir det ikke så unikt og spesielt likevel, for alle gjør det. Anonymkode: dae81...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har en venninde som forsøker å finne navn. Hun sa at hun ønsket å finne noe som var tradisjonelt men også litt fresht. Hun ville kalle opp, men ønsket ikke å velge et navn som hørtes ut som en gammel dame. Hun var glad når hun foreslo "Chersti". Jeg dro på smilet og sa, "oi, det var kult", ehm.. Nå tror hun at jeg også synes at det var en god ide. Spørsmålet er om jeg skal si ifra at det er helt hinnsides (sagt på en finere måte) eller bare nikke med? Ikke helt enkelt dette 😕 Anonymkode: 6d124...d17 Du må si fra! Stakkars baby! Anonymkode: 6c340...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå