AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Del Skrevet 17. august 2024 Eldorado (?) hadde en på rull, men den finner jeg ikke lenger. Noen som har tips? Skal ha med på tur, og da er det så praktisk med ferdigbunn (pluss at jeg ikke alltid har tålmodighet til å få bunnen heeeelt tynn når jeg lager selv....) Anonymkode: 30703...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17. august 2024 #2 Del Skrevet 17. august 2024 Det finnes i hvertfall en god del pizzabunner på rull. Både kjedene har egne, og de selger også Peppes. Vet ikke om det er forskjell på dem da, siden jeg ikke kjøper de så ofte, men om de ikke har spesifikt italiensk så hadde jeg tatt en hvilken som helst annen. Er for tur det eventuelt brukes her også, og jeg har bare tatt med meg den som var rimeligst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17. august 2024 #3 Del Skrevet 17. august 2024 Finner den du nok tenker på i sortimentet til Meny, men står midlertidig utsolgt. Min erfaring er at enkelte butikker likevel kan ha den, så sjekk en stor Kiwi eller en menybutikk. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Del Skrevet 17. august 2024 Takk! Til meg selv kan jeg bruke hva som helst, men jeg har en mann som reagerer med magevondt hvis bunnen er for tjukk (har ingen diagnoser, men merker det hver gang)... Og da er selv den "vanlige" Peppes-bunnen for tjukk. Ser på Peppes sine egne sider at de skal ha en italiensk på rull, men den har jeg aldri sett noe sted. Har vært på stor Meny, stor Coop Obs, den største Kiwien i området osv. Men tusen takk! Daisy-love skrev (3 timer siden): Finner den du nok tenker på i sortimentet til Meny, men står midlertidig utsolgt. Min erfaring er at enkelte butikker likevel kan ha den, så sjekk en stor Kiwi eller en menybutikk. 😊 Daisy-love skrev (3 timer siden): Det finnes i hvertfall en god del pizzabunner på rull. Både kjedene har egne, og de selger også Peppes. Vet ikke om det er forskjell på dem da, siden jeg ikke kjøper de så ofte, men om de ikke har spesifikt italiensk så hadde jeg tatt en hvilken som helst annen. Er for tur det eventuelt brukes her også, og jeg har bare tatt med meg den som var rimeligst. Anonymkode: 30703...780 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17. august 2024 #5 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Takk! Til meg selv kan jeg bruke hva som helst, men jeg har en mann som reagerer med magevondt hvis bunnen er for tjukk (har ingen diagnoser, men merker det hver gang)... Og da er selv den "vanlige" Peppes-bunnen for tjukk. Ser på Peppes sine egne sider at de skal ha en italiensk på rull, men den har jeg aldri sett noe sted. Har vært på stor Meny, stor Coop Obs, den største Kiwien i området osv. Men tusen takk! Anonymkode: 30703...780 Ok skjønner, og siden det er din mann så tror jeg at jeg hadde sendt «Peppes hjemme» en Mail og spurt hvilke butikker som fører den italienske bunnen, så eventuelt spurt lokalt etter den. Er godt med noen sånne snarveien i hverdagen 😊 Ellers har dere prøvd lompepizza? Tenkte bare på at den er veldig tynn, og kjøper en lomper av grei kvalitet så er det faktisk både praktisk og veldig godt. Mye potet, og noen også uten hvetemel. Var kun en tanke som slo meg. Er jo ikke som ordentlig pizza da. Håper dere finner en bunn som passer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #6 Del Skrevet 17. august 2024 Daisy-love skrev (5 minutter siden): Ok skjønner, og siden det er din mann så tror jeg at jeg hadde sendt «Peppes hjemme» en Mail og spurt hvilke butikker som fører den italienske bunnen, så eventuelt spurt lokalt etter den. Er godt med noen sånne snarveien i hverdagen 😊 Ellers har dere prøvd lompepizza? Tenkte bare på at den er veldig tynn, og kjøper en lomper av grei kvalitet så er det faktisk både praktisk og veldig godt. Mye potet, og noen også uten hvetemel. Var kun en tanke som slo meg. Er jo ikke som ordentlig pizza da. Håper dere finner en bunn som passer 😊 De runde som kommer i to pakk fra Coop er gode Anonymkode: 722bf...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 17. august 2024 #7 Del Skrevet 17. august 2024 Hvis jeg har lyst på en pizza i full fart bruker jeg libabrød som bunn. De er tynne, men allikevel solide nok til at det blir litt pizzafølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17. august 2024 #8 Del Skrevet 17. august 2024 Brunhilde skrev (4 minutter siden): Hvis jeg har lyst på en pizza i full fart bruker jeg libabrød som bunn. De er tynne, men allikevel solide nok til at det blir litt pizzafølelse. De er veldig gode, særlig helt ferske, og holder godt opp. Hadde glemt de litt ut her ifht pizza, så fint å få de frem igjen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 17. august 2024 #9 Del Skrevet 17. august 2024 Har dere prøvd pinsa? De gangene jeg har brukt det, har bunnen blitt tynn, sprø og delikat. Ulempen er at det er dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 17. august 2024 #10 Del Skrevet 17. august 2024 Disse er fantastiske! https://oda.com/no/products/28143-quelli-della-pizzabunn-surdeig-prime-rund-halvstek/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå