AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Del Skrevet 17. august 2024 Hei! Jeg har et flislagt bad som begynner å bli noen år. Badeinnredningen fra IKEA er litt slitt og fuktskadet etter mange år med småbarn, og jeg har nå lyst å bytte den. Skal ikke gjøre noe med badet ellers. Hvordan får man til dette, til en ok pris? Er det best å kjøpe innredningen selv, få den i hus, også leie en rørlegger til å henge den opp/montere? Noen som har erfaring med å kjøpe innredning hos Sparmax eller Megaflis? Hvor mye tar egentlig en rørlegger for en slik jobb? Skjønner at det varierer altså, bare lurer på om noen vet sånn ca. 😄 Anonymkode: 0dc6e...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #2 Del Skrevet 17. august 2024 En håndfull tusenlapper, hvorfor ikke bare gjøre det selv ? Anonymkode: 4e094...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #3 Del Skrevet 17. august 2024 Gjorde det selv for noen år siden. Kjøpte innredning og alt jeg trengte på megaflis. Fikk en rørlegger til å montere. Monterte selv speilskapet og sideskapet dog. Rørlegger tar vel bare vanlig timepris. Husker ikke hva dette kom på, men absolutt verdt det! Anonymkode: 40604...006 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg har et flislagt bad som begynner å bli noen år. Badeinnredningen fra IKEA er litt slitt og fuktskadet etter mange år med småbarn, og jeg har nå lyst å bytte den. Skal ikke gjøre noe med badet ellers. Hvordan får man til dette, til en ok pris? Er det best å kjøpe innredningen selv, få den i hus, også leie en rørlegger til å henge den opp/montere? Noen som har erfaring med å kjøpe innredning hos Sparmax eller Megaflis? Hvor mye tar egentlig en rørlegger for en slik jobb? Skjønner at det varierer altså, bare lurer på om noen vet sånn ca. 😄 Anonymkode: 0dc6e...bcb Vi vurderer det same. Megaflis sine er både holdbare og fine, men de er tunge. Vann og strøm bruker vi bare fagfolk til fordi, om noe skjer så kan veldig mye gå galt, og da er fagmannen ansvarlig for at jobben er skikkelig gjort. Anonymkode: f20c0...684 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #5 Del Skrevet 17. august 2024 Jeg byttet ut baderomsinnredning tidligere i år. Jeg betalte ca 15 000 for montering, rørlegger og elektriker. Innredningen betalte jeg 37 000 for på Bademiljø. Anonymkode: a8ad2...b5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #6 Del Skrevet 17. august 2024 Kjøpte baderomsinnredning på Megaflis for 6 år siden og er storfornøyd, bortsett fra at det har vært litt klaging fra meg i ettertid men kundebehandlingen deres er tipp topp, så alt ordnet seg. Jeg leide inn rørlegger til å sette det opp for meg, husker ikke prisen, dessverre. Anonymkode: 228f0...338 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå