Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:lol: Ja, det er slett ingen dum ide å skrive av seg litt sinne! På den måten er vi kanskje bedre rustet til å ta tingene LITT roligere ved konfrontasjonen som kanskje kommer med den vi er forbanna på. Hvor mange er det ikke som har sagt ting de IKKE mener der og da? Og som kjent så er det ikke lett å ta tilbake det som er sagt. Jeg synes dette var en god ide... :lol:
Skrevet

Helt supert!

Jeg skriver av meg det utroligste av og til. Føler ikke behov for å legge det ut på nettet, men dette er jo suverent for dem som føler at noen må få "høre" irritasjonen :ler:

Skrevet

Det kan gjøre godt å skrive av seg sinnet, men jeg har også hatt en "sinnapute". Det var i pute som fikk gjennomgå nettopp når jeg var sint. Trengte å få et mer fysisk uttrykk for sinnet, nemlig.

Nå går jeg heller av meg sinnet - ganske effektivt det også.....

Skrevet

Ikke bare kan man få skrevet av seg irritasjonen, man vet at andre får vite om det også! :blunke:

Skrevet

syns dette hørtes super smart ut jeg... :D

Skrevet

:lol: -Har allerede vært der og skrevet av meg masse guffe......herrrlig!

Men passet på at fyren ikke kjente seg igjen - for sjølsagt var det en mann det gikk ut over! :lol: En som egentlig ikke fortjener at jeg bruker energi på ham, men likevel, en lufteluke må vi ha........ :evil:

Skrevet

ja dette er jo helt genialt!

ingen vits i å være sint og frustrert over noen hvis ingen får vite om det!! :ler:

Skrevet

:hoho: Dette kan være noe ja...

Må bare finne ut hvordan jeg kan slette sidene jeg har vært på på maskinen..

I forbannelsens stund er det fort gjort å overdrive en smule, gjøre tingene litt verre enn de egentlig er. Og da er det nok ikke bestandig det lureste å la samboen få tilgang til det.

Et annet alternativ er å følge Golden og Antonsens metode, med sinnaposen (eller hva de nå kalt det). Skrike ut alt som irriterer deg i en liten pose for så å stenge det der inne. Har mang en gang vurdert å skaffe meg en sånn en :hoho:

Skrevet

La meg gjette: Deter flest kvinner som har skrevet der???....

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

For meg holder det ikke å skrive ut aggresjon, jeg må få det ut fysisk. Som regel drar jeg på trening når det blir for mye for meg, funker helt supert :ler2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...