Gå til innhold

Pinlig å bli plystret på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk forbi et hus der en ganske så kjekk mann stod å malte. Han så jeg gikk forbi og når jeg da skulle tilbake igjen så plystret han😂 jeg blir så satt ut av sånt. Mulig det var en spøk, men likevel. Tror ikke det er han som bor der men ble nyskjerrig på hvem dette var. Likte han hvordan jeg så ut ? 

Anonymkode: dd8e2...b2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han likte nok hvordan du så ut, eller ønsket å få oppmerksomheten din. Jeg liker heller ikke å bli plystret på, men heldigvis er det sjeldent at det skjer. Husker en gang så gikk jeg forbi en ungdomsskole og noen gutter satt utenfor ved en benk og hadde sikkert friminutt, og da var det en av de som plystret til meg når jeg gikk forbi. DET var ubehagelig og flaut det. Da tror jeg nok at de gjorde det fordi de syns det var "gøy" / en spøk.

Anonymkode: 1b57e...c62

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han likte nok hvordan du så ut, eller ønsket å få oppmerksomheten din. Jeg liker heller ikke å bli plystret på, men heldigvis er det sjeldent at det skjer. Husker en gang så gikk jeg forbi en ungdomsskole og noen gutter satt utenfor ved en benk og hadde sikkert friminutt, og da var det en av de som plystret til meg når jeg gikk forbi. DET var ubehagelig og flaut det. Da tror jeg nok at de gjorde det fordi de syns det var "gøy" / en spøk.

Anonymkode: 1b57e...c62

Huff ja det er litt pinlig. 

Aner ikke hvem som plystrer men han stod i en svart T - shorte og caps bak frem, så nokså kjekk ut. Ja jeg var kanskje heldig den dagen😅

Anonymkode: dd8e2...b2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...