AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #21 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg liker samboeren min med både skjegg og bart, aldri sett han glattbarbert uten bart. Anonymkode: fd13b...a27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 18. august 2024 #22 Del Skrevet 18. august 2024 Elsker skjegg! Men finest om det er velstelt og kort, liker det ikke langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #23 Del Skrevet 18. august 2024 Absolutt not, jeg kan ikke fordra skjegg. Anonymkode: 29a81...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #24 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 8.43): smultring kan være fint. nei. Anonymkode: 0b16f...226 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 18. august 2024 #25 Del Skrevet 18. august 2024 3 dagers skjegg er grensen min. Langt skjegg er både stygt, uhygienisk og ikke noe jeg vil være i nærheten av. Eller kline med, for den saks skyld 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 18. august 2024 #26 Del Skrevet 18. august 2024 Hooooooooooooot 😍 Digg å kysse med en som både har skjegg og bart! Før trodde jeg at skjegg og bart ville komme i veien for kyssing/klining, den gang ei! Elsker å kjenne bart og skjegg mot overleppa og mot kinnene, at han " risper " og stikker meg litt. Er jo leppene hans jeg kliner og kysser med, skjegg og bart er bare pluss 😏 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #27 Del Skrevet 18. august 2024 HOT🔥🔥 Anonymkode: c3337...10d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 18. august 2024 #28 Del Skrevet 18. august 2024 Skjegg litt nedenfor haken er ok, men da må det være tett skjegg, og ikke pistrete. Min samboer har skjegg og jeg synes han kler best skjegg, selv om han er verdens fineste i mine øyne også uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 18. august 2024 #29 Del Skrevet 18. august 2024 (endret) Skjegg! 🥰 Alt fra 5-dagers stubber til velfrisert relativt kort. I min verden er glattbarbert dørgende kjedelig. (Men langt ustelt skjegg er enda verre ;)) Endret 18. august 2024 av micromaya 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 18. august 2024 #30 Del Skrevet 18. august 2024 (endret) On 8/17/2024 at 10:51 AM, Irak said: Er ikke alle menn som kler skjegg syns jeg. Det må passe til ansiktet hans. Jeg synes ALLE menn kler skjegg. Det er mange, mange glattbarberte jeg tenker kunne sett langt bedre ut med skjegg. Jeg har også sett menn som er råflotte med skjegg bli dønn kjedelige uten. Men igjen: det er _min_ preferanse, da Endret 19. august 2024 av micromaya 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #31 Del Skrevet 18. august 2024 Tredager er fint men ikke noe med lengde. Anonymkode: 4a9db...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #32 Del Skrevet 18. august 2024 Hot. Men ikke ustelt. Dette gjelder også andre kjønn enn menn Anonymkode: 90bd7...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #33 Del Skrevet 18. august 2024 Lidhun skrev (På 17.8.2024 den 19.54): Skjegg er fint synes jeg. Bart alene, eller smultring er skikkelig not. Trailer barten som nesten går ned og blir til en åpen smultring! Bonus! Neida Anonymkode: 4a9db...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 18. august 2024 #34 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg liker skjegg, så lenge skjeggveksten er OK (hvis skjegget er veldig pistrete er det bedre med glattbarbert). Alt fra 3-dagers til litt lengde kan være fint. Foretrekker fullskjegg med bart. "Skjegg er menns sminke", har jeg hørt noen si, og det stemmer for mange. Flere menn ser mye bedre ut med skjegg. Spesielt de som har lite hår på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 18. august 2024 #35 Del Skrevet 18. august 2024 Og det er bare stubber som stikker ved kyssing Litt lenger skjegg er mykere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #36 Del Skrevet 19. august 2024 For meg er stikkordene "velstelt" og "kledelig". Jeg har datet glattbarberte, med kort skjegg, lengre skjegg, 3-dagers... Har ingen betydning så lenge det ser bra ut på mannen (dvs jeg liker ikke den verste "stikkelengden" der man blir sår rundt hele munnen etter litt klining). Men viltvoksende, uflidd skjegg er veldig turnoff. Samme hvis man prøver å gro skjegg uten å ha nok skjeggvekst... Og menn bør være klar over at lange, grå skjegg IKKE akkurat får de til å se yngre ut... Liker heller ikke kun bart. Det syns jeg er fryktelig harry, men det har nok med hvilken type menn som pleide å ha det når jeg var ung. Ser jo nesten ut til at det er på vei inn igjen blandt yngre i dag. Anonymkode: 2d3d3...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 19. august 2024 #37 Del Skrevet 19. august 2024 Bart er bare harry. Velfrisert og kort (som meg selv) er hot iflg partneren….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 19. august 2024 #38 Del Skrevet 19. august 2024 Kommer ann på mannen. Noen kler langt skjegg, andre ikke noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #39 Del Skrevet 19. august 2024 Stygt og usexy. For menn med utseendemessige defekter - liten hake, «svak» kjeve, skjev munn, hareskår, uren hud osv. - kan det dog tjene som hensiktsmessig kamuflasje. Naturlig pene menn ser alltid best ut uten skjegg. Anonymkode: b9b93...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #40 Del Skrevet 19. august 2024 Veldig avhengig av mannen. Skjegg er fint på en som kler det, og som har skikkelig skjeggvekst. Veldig store, buskete skjegg er sjelden kledelig. Anonymkode: 02921...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå