Gå til innhold

50+, aldri vert i et forhold, seksuelt uerfaren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du datet en på 50+ som aldri har vert i et forhold, og har ingen seksuell erfaring?

Anonymkode: 53bc0...c5b

Skrevet

Kommer annpå personen det.

Snu det rundt: tenk om du ikke fikk vite dette før dating. Men hen prøver så godt hen kan ved sexen...skylder kanskje på at der noen år siden. Så da kan man jo sammen bygge opp sexlivet 🤗

Jeg møtte en mann på 40 som aldri hadde hatt sex. Kjekk mann, veltrent kropp. Vi hadde regelmessig sex i et år ca...gikk fra null til dødsbra sex...lærte oss sexen sammen...

Anonymkode: 87c99...a80

• Liker 4
Skrevet

Nei

Anonymkode: b9b8f...511

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville aldri datet en på 50+ uansett da… men si at han er ca 40 da som er «min datealder»… hm… blir nok fortsatt nei fra meg

Anonymkode: 90074...f12

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke jeg hadde datet en person uten seksuell erfaring uavhengig av alder.

Anonymkode: 52776...d7b

Skrevet

Hadde ikke gidda å date ei som var uerfaren, hadde hatt lang tørke, eller aldri vært i forhold. Folk blir rare hvis de er single over tid.

Anonymkode: 9f1a2...669

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror faktisk ikke jeg hadde datet en person uten seksuell erfaring uavhengig av alder.

Anonymkode: 52776...d7b

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hadde ikke gidda å date ei som var uerfaren, hadde hatt lang tørke, eller aldri vært i forhold. Folk blir rare hvis de er single over tid.

Om mannen er den uerfarne blir det nok lettere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Med slik generalisering er det ikke mye håp.

Anonymkode: fbf0f...15b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er nokså spesielt å komme opp i 50-årene uten noen som helst erfaring med forhold eller nærhet. Det tyder på at man har hatt noen utfordringer, eller hindringer i livet. Fysisk eller psykisk. Det er på ingen måte sånn at slike hindringer diskvalifiserer et menneske fra å fortjene eller oppleve kjærlighet. Jeg personlig ville nok ikke så lett sluppet noen helt innpå meg ut fra det du beskriver, nei. Er 50 selv.

Jeg tror for mennesket det gjelder at det kan være mer konstruktivt å akseptere den skjebnen at forhold og nærhet kanskje ikke ble noe av i livet, og heller fokusere på andre viktige verdier i livet. Ihvertfall fremfor å lide pga det man ikke har..

Anonymkode: 9f71a...196

• Liker 2
Skrevet

Njaa… 

Anonymkode: a3411...654

Skrevet

Ja, det kunne jeg absolutt. Dette er ikke noe som diskuteres ( i min verden ) i begynnelsen uansett, og når det kommer så langt at det er aktuelt å gjøre dette sammen så liker jeg jo vedkommende så godt at jeg har lyst til å ligge sammen uansett. 

Anonymkode: 77522...1fc

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Mangel på seksuell erfaring hadde ikke vært det som skremte meg, men mangel på forhold. Å være kjæreste, og spesielt samboer, er en treningssak. 

Tips til deg. Boligen din bør være ren, fin og IKKE ungkarsaktig-preget. 

Anonymkode: cf280...f77

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mangel på seksuell erfaring hadde ikke vært det som skremte meg, men mangel på forhold. Å være kjæreste, og spesielt samboer, er en treningssak. 

Tips til deg. Boligen din bør være ren, fin og IKKE ungkarsaktig-preget. 

Man må jo ikke bo sammen?

Nok en gang viser du at kvinnen skal bestemme over mannen.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Man må jo ikke bo sammen?

Nok en gang viser du at kvinnen skal bestemme over mannen.

Tenkte ikke å bo sammen faktisk. Men hvis du får en dame innafor døra vil hun nok forvente et voksent hjem. Hvis du ikke har hatt forhold og har en bolig a la ung student, så er det er et kjempeminus. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenkte ikke å bo sammen faktisk. Men hvis du får en dame innafor døra vil hun nok forvente et voksent hjem. Hvis du ikke har hatt forhold og har en bolig a la ung student, så er det er et kjempeminus. 

Er jo vel samme for deg hvordan mannen har det hjemme?

Skal han bestemme over ditt hjem da, hvordan det skal se ut?

Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Wow, snakk om å være vanskelig. 

Hvis mannen ønsker et forhold så er rådet mitt om å ha fin bolig viktig. Særlig for en som er ungkar. Ungkarsleilighet er dråpen som velter lasset. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Merkelig fokus du har. Hvordan man har det sier noe om hvordan man lever, og hvem man er. Ønsker man å leve rotete eller skittent, er ikke det en mann for meg. Jeg ønsker ikke å bestemme over noen, men vil ha er voksent menneske som klarer mer enn det helt grunnleggende i livet. Å ha det rent og ryddig er grunnleggende.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Merkelig fokus du har. Hvordan man har det sier noe om hvordan man lever, og hvem man er. Ønsker man å leve rotete eller skittent, er ikke det en mann for meg. Jeg ønsker ikke å bestemme over noen, men vil ha er voksent menneske som klarer mer enn det helt grunnleggende i livet. Å ha det rent og ryddig er grunnleggende.

Hvorfor skal man leve rotete og skittent? En ungkarsbolig kan være skinnende ren! :) Men kanskje ikke kopi fra et interiørblad som mange  kvinner ønsker.

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Wow, snakk om å være vanskelig. 

Hvis mannen ønsker et forhold så er rådet mitt om å ha fin bolig viktig. Særlig for en som er ungkar. Ungkarsleilighet er dråpen som velter lasset. 

Er jo du som er vanskelig, som henger seg opp i boligen til en partner. Skal jo ikke bo sammen en gang.

Hva som er en ungkarsleilighet er jo forskjellig syn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skal man leve rotete og skittent? En ungkarsbolig kan være skinnende ren! :) Men kanskje ikke kopi fra et interiørblad som mange  kvinner ønsker.

Er jo du som er vanskelig, som henger seg opp i boligen til en partner. Skal jo ikke bo sammen en gang.

Hva som er en ungkarsleilighet er jo forskjellig syn.

«Ungkarsleilighet» er et uttrykk. De fleste forstår hva det betyr. Det betyr ikke «skinnende ren» leilighet. Men selvsagt kan en ungkar som bor i leilighet ha det skinnende rent, og trivelig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men selvsagt kan en ungkar som bor i leilighet ha det skinnende rent, og trivelig.

Nettopp, så hvorfor denne negative holdningen. Det er jo rødt flagg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...