Gå til innhold

Hvordan finne ut adressen til en person? Ingenting kommer opp på nr og nettsøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan finner man  ut hvor noen har flyttet til? Har en bekjent som jeg en gang fikk nr til. Det tror jeg er deaktivert, for jeg får ikke svar. Når jeg søker på nr hennes, så kommer det heller ikke opp navn tilknyttet det på 180,1881, gulesider osv...

Dermed står jeg bom fast. Prøver søke på navnet hennes, og null adresse noe som helst sted i Norge. Hun er heller ikke på some. Hvordan finne adressen hennes? Posten har jeg ringt til og forklart, men de kunne ikke hjelpe heller....

Råd? 

Anonymkode: 960b5...65f

Skrevet

Dette er vel noen som ikke vil bli funnet, så kanskje du skal ta «hintet»? 

Anonymkode: 880f9...5ce

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg tenker du skal stoppe der hvis adressen ikke er oppgitt på nett. Det er nok en grunn til det.

Hvis du trenger adressen så er det eneste riktige å spørre vedkommende direkte.

Tør ikke spørre vedkommende så mistenker jeg at du heller ikke bør ha den adressen.

Anonymkode: 2b742...3d8

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Høres ikke ut som hun vil finnes av uvedkommende. La det ligge. 

Anonymkode: fb4b4...24b

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du vil ha adressen hennes? 

Hvis det ikke er noe obskønt eller noe farlig så er det vel bedre å spørre venner (om dere har noen felles) og be de kontakte henne og gi henne ditt nr. Ellers kan det føles som en invadering av privatlivet. Hvis dere ikke har noen felles kjente så bør du la det ligge.

Anonymkode: 2764b...d70

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde en sånn barndomsvenninne. Jeg spurte alle felles venner men ingen hadde hørt noe. Søkte etter dødsannonse men fant ingenting.

Til slutt sendte jeg et postkort til adressen hun hadde bodd som barn, og ba de nye eierne videresende kortet hvis de hadde en ny adresse på noen i familien. Etter mange måneder ringte venninnen min meg, så kortet kom frem til slutt.

Viste seg at hun lever med alvorlig, kronisk sykdom og ikke har noe overskudd til å være sosial. Men det var veldig fint å få tak i henne, og nå holder vi litt kontakten på SMS. 

Anonymkode: 735c6...c95

• Liker 2
  • Hjerte 5
Skrevet

Tenker hun ikke ønsker å blir funnet. Som regel når vi har klart å viske oss selv ut overalt så vil man ikke ha kontakt av random bekjente.

Tenker facebook eller felles bekjente er den eneste løsningen her. 

Anonymkode: 7eb6c...78f

• Liker 4
Skrevet

Jeg er vanskelig å finne og det er det en god grunn til. De jeg ønsket at skal vite hvor jeg er har fått all kontakt info de trenger av meg personlig. Når noen er vanskelig å spore opp så er det i 99% av tilfellene et bevist valg. Jeg vet det finnes noen få måter å finne noen på allikevel menn de deler jeg ikke her av respekt for alle som ønsker å leve et liv i fred.

Anonymkode: 032c3...4ed

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Stoppe der. 

Anonymkode: 0255f...d79

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan finner man  ut hvor noen har flyttet til? Har en bekjent som jeg en gang fikk nr til. Det tror jeg er deaktivert, for jeg får ikke svar. Når jeg søker på nr hennes, så kommer det heller ikke opp navn tilknyttet det på 180,1881, gulesider osv...

Dermed står jeg bom fast. Prøver søke på navnet hennes, og null adresse noe som helst sted i Norge. Hun er heller ikke på some. Hvordan finne adressen hennes? Posten har jeg ringt til og forklart, men de kunne ikke hjelpe heller....

Råd? 

Da vil hun kanskje ikke bli funnet? La det ligge 

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor er det såpass viktig for deg å kontakte en tidligere bekjent?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Råd? 

Når nummeret er deaktivert får du vel beskjed om at du har kommet til et nummer som ikke er i bruk? At du ikke får svar pleier bety at mottaker rett og slett ikke ønsker kontakt , og da vil det være et ganske kraftig overtramp å sette himmel og jord i bevegelse for å finne henne. 

La henne være i fred, og gå videre med livet. 

Anonymkode: 2cc20...aec

• Liker 4
Skrevet

Husk at noen har veldig gode grunner til å ønske å være umulig å finne.

Kanskje vedkommende gjemmer seg for noen? En slem ex, narsissistisk foreldre eller noe.

For folk som svarer i tråden - husk at folk med dårlige intensjoner er ute og aktivt leter etter tips om hvordan finne folk som ikke vil bli funnet.

Anonymkode: 00634...7e5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...