Gå til innhold

Utrøstelig etter å mistet hunden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Må bare skrive for å få dette ut av systemet. Sitter her i sjokk. Vi hadde verdens nydeligste lille whippet på 14 mnder. Han har hatt noen episoder der det kunne minne om noe anfall der han plutselig endret seg så fikk han en forferdelig øyeinfeksjon. Siden han skulle til dyrlegen uansett så tok dyrlegen en sjekk. Vi fryktet han hadde noen feil i magen. Etter å sjekket ca alt ble det tatt bilder av hode. 

Der var svaret. Svulst på hjernen. Jeg var på jobb og for å skåne meg siden det er mine foreldre som står som eiere på han så tok de den forferdelig besluttningen om å la han slippe.  Hvorpå de kommer hjem til meg å forteller det etter at han er død. Sitter her i sjokk😭Klarer ikke så slutte å gråte. 

Følelsen av å ikke få gitt han en siste kos eller sagt hvor forferdelig gla jeg er i han. Knust 😭

Anonymkode: 9345a...fe8

• Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette var fryktelig trist. Og helt feil å ta den beslutningen over hodet på deg, det må nok føles ekstra sårt❤️

Anonymkode: a1af1...718

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ord blir for små… husk at hunden visste om kjærligheten din uansett ❤️

Anonymkode: 3c103...f69

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er så stygt gjort - fy faen, antar det også var din hund? Fatter ikke folk som mener at det er "å Skåne" vedkommende å ta livet av dyret uten at eier får sagt hadet / være med i prosessen. Det gjør sorgen så uendelig mye tyngre å ikke få tatt farvel.

Kondolerer 💔❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene dine mente det godt, men jeg forstår hvor mye vondt det er. Bruk tid til å bearbeide sorgen. Stor klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forstår jeg er sårt om det var du som hadde hunden💔 Man vil jo gjerne få sagt farvel💔

Anonymkode: b2086...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...