Gå til innhold

pannel på bad?

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

driver og bygger om et rom til bad, på veggene er det panel(furu).

noer erfaring med slikt? råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har panel på mitt bad(selvfølgelig ikke i dusjen da), og er fornøyd med det!

Skrevet

jeg vurderte å ha panel på et bad nå, men endte med fliser. Håntverkerne sa at det går greit så lenge man maler med våtromsmaling og at man ikke får vannsprut rett på panelet.

Jeg skal ha ordentlig membran og fliser men ble allikevel anbefalt dusjkabinett. Gjør du det er det idiotsikkert.

Skal du ha badekar med dusj i kan du jo f.eks. skru opp en glassplate akkurat der du dusjer, over panelet. Det tror jeg kunne vært stilig også trenger du ikke bekymre deg for vannsøl.

:dusje:

Skrevet

Jeg har vanlig oljebasert maling på min panel, og det er ikke noe problem, vannsprut/såperester ved vask forsvinner med salmiakk, så ikke ser jeg noe til det heller.

Skrevet

Vi har lakkert panel på badet (og parkett på badegulvet). Fliser bak vasken og dusjkabinett med hette og bra ventilasjon (ikke vifte, bare "naturlig"..).

Det funker faktisk overraskende bra, det har ikke blitt noen vannskader. Badet er et av de tørreste jeg har vært borti noen gang. Men jeg ville kanskje ikke valgt den løsningen om det hadde vært mitt eget hus, vi leier bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...