Gå til innhold

Hvor kjøpe rimelig embalasje for å selge på finn/ Tise?

Hsh

Anbefalte innlegg

Jeg pleier å vrenge en plastpose, men kunne egentlig tenke meg å kjøpe myke plastposer (slik som bettbutikker ofte bruker) på rull. Fins der noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hsh skrev (3 timer siden):

Jeg pleier å vrenge en plastpose, men kunne egentlig tenke meg å kjøpe myke plastposer (slik som bettbutikker ofte bruker) på rull. Fins der noe sted?

Kjøpe emballasje :hakeslepp:  Du får gratis embalasje på butikker dersom du spør, pent. De kaster embalasjen de får varene sine i. Gjenbruk, også av embalasje. 

Anonymkode: 4b525...c25

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt boblekonvolutter på Lyreco. Og bobleplast på rull. Og tape. Det er en kontormateriellbutikk

Anonymkode: 6db05...12e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjenbruker emballasje hvis jeg feks selv har handlet i nettbutikk, eske til frokostblanding osv. 

Anonymkode: 73dde...a4b

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk en plastpose og teip godt. Eller en eske du har liggende. GJENBRUK! 

Anonymkode: acc0c...1b5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kaster aldri esker eller konvolutter, gjenbruk. Ellers har du fått gode tips her, butikker har også emballasje du kan få

Anonymkode: 773ed...ecf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller en del på nett og tar vare på eskene. Tar vare på esker fra sko og andre ting jeg kjøper og bruker dette til å sende. Bobleplast på rull, reklame som innpakking.

Jeg har kjøpt de fra clas ohlson som er linket til lenger opp, de er gode og tåler mye.

Anonymkode: c4016...f02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

https://www.clasohlson.com/no/p/34-9744-3

Anonymkode: ee2fa...b08

Bruker også slike postposer. Sterke og god tapelukking.

Noen ganger med større forsendinger så bruker jeg bærenettene jeg har fra butikker, siden det kan bli litt mange av de. 

Anonymkode: 0a2c6...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hsh skrev (21 timer siden):

https://www.clasohlson.com/no/Postposer-10-pack/p/34-9744-3

Koster ca like mye per stk som plastposer på butikken. 

Anonymkode: a4529...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Bruker de fra Clas Ohlson, ønsker det skal se litt ordentlig ut, deror kjøper jeg sånne og ikke plastposer 

Anonymkode: 652b2...07b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg gjenbruker alt av esker,skoesker,bobleplast,silkepapir osv.Noen ganger har jeg funnet esker i pappavfallet her jeg bor,mange kaster bare eskene som dem er.

Anonymkode: 75d07...56c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk levert en pakke fra privat selger via Finn i søppelpose … Som selger bruker jeg bokser ( gjenbruk ) og/ eller konvolutter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kaledonia skrev (På 10.9.2024 den 23.23):

Jeg fikk levert en pakke fra privat selger via Finn i søppelpose … Som selger bruker jeg bokser ( gjenbruk ) og/ eller konvolutter. 

Jeg pakker i søppelposer, (av typen 20/30 liters fra Europris) innerst og med gråpapir utenpå.

Bruker en pose i tilfelle pakken skulle bli våt under sending.

Anonymkode: df610...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...