Gå til innhold

Er det ok at mannen har mer kvinnlige venner enn mannlige kamerater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har mange venner av det kvinnlige kjønn. Han sier at det så mye bedre å ha de som venner enn mannfolk. Begrunnelsen for han sier dette er at sier at mannfolka oppfører seg ikke. Som bl.a. raper, promper, drikker (begge hendene og blir sørpedringins), banner og mye mye mer.

Jeg syns det er helt greit dette. Har ikke noe å si på det.
Jeg vet at når han gikk på barneskolen så var gutta som mobbet, og jentene hadde vett nok til å ta vare på han og hjalp han.

Hva tenker

Anonymkode: e2eb5...797

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er greit for min del ja 👍

Anonymkode: 2dd69...31d

Skrevet

Ja det er ok. En av mine nærmeste (mann) har flest jentevenner (vi er en gjeng). Vi har vært venner lenge, og han har aldri prøvd seg på noen av oss eller oppført seg uanstendig på noen som helst måte. Han har kone og barn. 

Anonymkode: a5dab...227

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tenker han er tryggere på kvinner enn menn, og da er det normalt at han heller søker mot kvinner enn menn når det kommer til vennskap. Så lenge han er åpen med deg om vennskapet, og at du etter hvert kan ta del i det, og at han ikke prøver å skjule noe - så hadde jeg ikke reagert. 

Jeg er selv tryggere på menn enn kvinner, og føler ofte at samtaler flyter lettere med kompiser enn venninner. Jeg har ikke seksuelle eller romantiske følelser for mine kompiser. De blir på en måte som "brødre", som at min bestevenninne er min "søster". 

Endret av Cornix
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg liker helst kompiser. Helst avbalanserte  m beina på jorda. Har aldri hatt noe mer enn vennskap m kompisene. Har aldri følt meg vel i store jentegrupper, det er alltid mye bråk og baksnakking, utfrysing og konkurranse om å være penest, glupest. Dessuten holder de ikke kjeft, sier jeg noe fortrolig, vet hele byen dagen etter. 

Skrevet

Hvis dere er  voksne og har barn, så syns jeg det er rart, i alle fall om han møter dem én til én. Det er én ting å småprate med kolleger eller andre foreldre på barnets fritidsaktiviteter, noe annet å dra fra kone og barn en lørdagskveld for litt kvalitetstid med en annen dame over ei flaske vin. 😬

Anonymkode: 0cbdb...e35

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mannen min har mange venner av det kvinnlige kjønn. Han sier at det så mye bedre å ha de som venner enn mannfolk. Begrunnelsen for han sier dette er at sier at mannfolka oppfører seg ikke. Som bl.a. raper, promper, drikker (begge hendene og blir sørpedringins), banner og mye mye mer.

Jeg vet at når han gikk på barneskolen så var gutta som mobbet, og jentene hadde vett nok til å ta vare på han og hjalp han.

Hva tenker

Menn trenger alle vennene de kan få

Anonymkode: f822e...34c

Skrevet

Ikke en type mann jeg ville vært sammen med, men ser ikke noe problem med det ellers.

Anonymkode: 173af...9ec

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hva tenker

og disse mannlige vennen er i alderen 18-24 da regne jeg med?

Men ellers er det vel ingen problem å vær venn med det motsatte kjønn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...